The unforgettable week!

Publicerad 2009-08-29 19:25:28 i Foto - porträtt

Fotograf: Hannah Larsson


Jag bjuder på en liten bild jag fotograferade när jag & Sanna var på ön, solnedgången där var jättefin. :) Jag gillar denna bild, vilket jag som vanligt hoppas att du också gör.

Jag glömmer aldrig den veckan.

Jag har faktiskt inte så mycket mera att skriva för tillfället, ska fortsätta glo lite på tvn & plugga lite nu hade jag tänkt. ;) Hoppas att ni får en fortsatt fin kväll allihopa. Hej!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-29 19:37:37

Naw, tack du! Och du kommer garanterat bli en superstjärnfotograf! :D haha

Man skulle göra en undersökning om vart gråsuggor finns och vilken miljöfaktor som var allra viktigast för dem. Min hypotes stämde inte alls med resultatet, men jag tror ändå att min hypotes är mer rätt än resultatet. xD haha. Så vi skulle skriva syfte, metod/material, resultat och slutsats.... så det fanns faktiskt en hel del att skriva, konstigt nog. :P

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-29 19:52:11

Åh, den där veckan.. ett minne för livet, helt klart! <3 jag glömmer aldrig hur roligt vi hade! :)



Ja, visst var solnedgången så fin där och hela ön var jättemysig där :) hade så himla skoj med dig när vi var ska du veta. <3

Postat av: Ullis & Elsa

Publicerad 2010-01-24 11:28:19

Vilken ö? Fjäderholmarna?

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2010-01-24 18:41:56

Ullis & Elsa: Japp, fjäderholmarna! :) Otroligt fint där. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela