Nybörjarkursen #2

Publicerad 2009-08-31 21:40:44 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson


Kursen gick superbra idag! :) Vi började kursen med att köra två tunnlar efter varandra, en rak & sedan en lite böjd tunnel efter & det var absolut inga problem för min lilla sötnos! <3 Han klarade det gallant & jag gjorde även lite bakombyten där & även det gick väldigt bra. Sedan gjorde vi långhopp, flera hopphinder på rak, däcket & säcken vilket också det gick super. Säcken gjorde han för övrigt utan att man höll upp den också, plus så var det blött & det är ju extra läskigt då! ;O Min duktigaste lille korv! :D <3 Blev väldigt stolt över att han gjorde det! <3 Nästa gång som är på torsdag ska vi nog börja med kontaktfälten tror jag, i alla fall balansen & Aet skulle jag tro, hoppas det för det är Cinnamons absoluta favoriter. ;) Jag tror han älskar att vara uppe i luften, min tok.

Det var verkligen jättekul på kursen idag, är stolt över Cinnamon, han var så duktig! ♥

Förresten så har jag även märkt att det är väldigt många nya besökare här inne, gud vad skoj! Vart kommer ni alla ifrån? ;D Jag hoppas att ni stannar kvar här inne. :) <3 

Men nu måste jag kila, ni får ha det fint!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-08-31 21:58:22

Vad roligt att det går så bra!:D

Kram

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-31 22:26:49

Kul att det gick bra! :) Lycka till i träningen, det alltid så roligt när ens vovve är duktig <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-31 22:40:23

Va roligt att det gick så himla bra för er, duktiga ni alltså! :) det låter ju kanon att han klara säcken då det var blött, eller rättare sagt: det är Kanon! :D (Y) ni kommer ju bli riktigt proffs ni två. :D :D :D



Va roligt att du fått många nya besökare, alltid skoj det, mina verkade gå ner när sommarlovet var slut, fast det blir nog lite mer nu ;) :)



Sv: Tack så jättemycket söta du för Krya på:et, du är bara bäst! :) <3

Roligt att du gillar bilden på Spicy & Millie. :)



Naaaw Hannah, vet inte vad jag ska säga <3 du är så otroligt bäst och betyder så mycket för mig. ♥ ♥ ♥

Och jag älskar verkligen dig mest. <3

Utan Hannah, ingen Sanna ♥ så är det bara.

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-09-01 07:46:53

Jag jobbar på ett hotell =). Ha en bra dag!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-01 16:26:00

Sv: Ja, det är sant. Väldigt fint på hösten (de gånger det är sol) : ) Ser fram emot alla höstkort ni med grymma kameror kommer ta ;)



Det gick ganska bra igår med slalomträningen, på ett sätt iafall... Själva slalomet (4-5 pinnar) verkade han inte tänka så mycket på hur man skulle göra, men hans attityd var bättre än den brukar. Förut var han så väldigt osäker, om jag sa till honom (mjukt) under slalomet, eller när som helst, blev han väldigt försiktig och vågade knappt göra om saken.

Men nu när jag sa till att han gjorde fel så sprang han ur slalomet och började om :p Mycket roligare :)



Vad kul att kursen gick så bra! Man blir så stolt över sötnosarna när de är så duktiga :)



Chippens favorithinder är också balansen och A:et. Håller jag inte stenhård koll på honom när vi är på klubben, hittar man honom när han glatt går över balansen eller kastar sig över A:et. Tokvovven :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela