Jump baby jump

Publicerad 2009-08-02 13:17:27 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

kopiering förbjuden på alla bilder

En liten bilderblogg med 11 bilder (egentligen 14 då om man räknar de ihopklippta bilderna var för sig) från agilitytävlingen igår. :) Jag hoppas att ni gillar dessa bilderna, vissa kanske är en aning suddiga tyvärr men hundarna var riktigt snabba & för att vara första gången jag fotar en agilitytävling tycker jag det gick bra faktiskt. <3

Någon som har en favorit? Min favvis är nog den 1a, 2a eller 7e bilden. x) Har alltid så svårt att bestämma mig, vilket ni säkert förstått vid det här laget. 7e bilden tyckte jag blev så söt när baktassarna står rakt ut. ;D Lägg märke till att regndropparna faller från hopphindret när Aussien hoppar på 8e bilden också. :)

Nu hade jag tänkt gå ut & fota i det underbara vädret, för nu är sommarvädret tillbaka, hoppas bara det stannar nu då! Vi hörs senare. <3 Hej!

ps. Som ni ser så är bilderna inte copyrightskyddade denna gång, tycker det är finast så.
Men copyrighten & att kopiering är förbjuden gäller ändå! Mina bilder, inte dina! ds.




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-08-02 13:28:57

Jätte fina bilder hanna. Tråkigt att de rängnde. Min favo är 1:a. Vad ska du göra idag?

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-02 13:45:09

Ettan är superfin!



Sv. Ja, i september är det en tävling jag funderar på, men jag velar lite. Fast någon gång måste bli den första och hon måste ju känna på tävlingsbiten. Hon är rädd för andra hundar, vill inte springa om de är i närheten så jag vet inte hur det här kommer gå.

Äh, jag anmäler mig. :) Det kan ju bara bli bättre.

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-02 15:11:22

Alla bilder är jätte fina! :) hoppas ni får en fin dag i sommarvädret! :D<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-02 15:52:34

Wow vilka fina bilder du tog på agilitytävlingen! kanon fina ju! :) det är inte lätt att ta kort när hundarna kommer i så snabb fart men vilka fina kort du fick till! (Y) :) <3 Hihi, jag har också alltid svårt att välja en favorit bland dina bilder, alla är ju så himla fina! men min favorit är nog den sjunde bilden, hihi så gulligt när baktassarna står rakt ut som du säger ;) sen gillar jag också den första precis som du första och andra, sen tycker jag den fjärde bilden på tollaren är söt och den femte bilden också och dom på pudeln då, vilka härliga alltså! haha, gud det är svårt att säga en absolut favorit, alla är så fina! :)

Den på Aussien var värsta cool också, speciellt när regndropparna faller från hopphindret ;D



Visst är det härligt nu när det börjar bli varmare ute igen! :D ja, hoppas det stannar! <3



Sv: Jag ocksåååå, längtar verkligen hur mycket som heeeelst. TVÅ DAGAR nu, kom igen, vi ska klara det! haha :D <3

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer idag, har inte något planera precis, längtar och längtar tills tisdag är det jag gör mest i alla fall, hihi ;) ska bli så kul!! <3 ska ni hitta på något skoj idag? :D

Puss <3

Postat av: Josefine, Fajjo o Malte

Publicerad 2009-08-03 13:27:36

Otroligt fina bilder (:, Du är bara sååå duktig på att fota hannah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela