Helgplaner - läxor.

Publicerad 2009-08-28 14:21:21 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Idag är det fredag, alltså helg vilket gillas! :) Trevlig helg önskar jag & fjärilshundarna. Mina helgplaner är mest läxor, har rätt så mycket att göra tills på måndag. Hoppas att ni ska hitta på någonting skojigare än vad jag ska. ;)

Igår såg jag även på filmen "A walk to remember", & shit vad bra den var! :D Lite sorlig också, den filmen kan jag verkligen rekomendera att se! Måste säga förlåt för hemskt dålig uppdatering här inne på bloggen, men som jag sagt innan också så hinner jag inte med att uppdatera så mycket just nu. Men jag ska försöka lägga in lite bilder här inne i bloggen då & då i alla fall, kanske inte blir så mycket text nu, men ni får helt enkelt stå ut. <3 Hoppas ni stannar kvar här inne på min blogg alla fall. ♥

Jag hoppas ni får en fin helg som sagt, nu ska jag göra lite läxor & se på en film samtidigt.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-28 14:40:14

Sv: Tack så mycket :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-28 14:43:46

Åh, jag har samma roliga helgplaner som du! ;) Himlans trevligt!

Trist med bilderna i inlägget under. :/

Postat av: Nicole ( OnlyNicole )

Publicerad 2009-08-28 15:20:07

Fin bild och stackars dig med läxorna...

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-28 15:20:32

Sv: Precis! Inte alls så att man skulle vilja byta ut det mot nåt roligare... inte alls. ;) Vad ska du plugga då?

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-28 15:52:45

Låter som du såg en väldigt bra film, roligt att du rekomenderar den. :)



Tråkigt med läxor.. hoppas du hinner med något annat än att bara sitta med läxor hela helgen ;P <3 lycka till med läxorna föresten. :)

Jag tycker du har bra uppdatering, med tanke på att skolan är i full gång o så. Mina inlägg är ju bara bildlösa :P hihi, men ska försöka göra som du, lägga in mer bilder också kankse det inte blir så mycket text då. Får se ;)



Klart vi stannar kvar här inne på din underbara blogg. :) (Y) Ha det bäst. Puss <3

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-28 16:06:48

Sv: Jag tycker faktiskt att matte är ett av de roligaste ämnena, om nu nåt ämne kan vara roligt. :P Jag ska göra matte och naturkunsakp... ska skriva om mina små gråsuggor serru! ;)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-28 17:06:31

Sv: Spontant vill jag säga nej, men jag försöker hålla skenet uppe eftersom jag ändå kommer få jobba med sånt här i tre år framöver. :P Så sure bacon, det är asroligt! ;)

Postat av: sawir

Publicerad 2009-08-28 17:30:23

sv: hihi tack :)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-28 17:33:40

Visst är det väl trökigt med läxor -.-! Hoppas du& vovvarna får en fin helg iaf! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela