Det flygande biet! :)

Publicerad 2009-08-19 08:16:46 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Bjuder på ett kollage med bilder som jag fotograferade för någon dag sedan nu innan jag går till skolan! :) Jag gillar dom, hoppas att du också gör det. Dock kanske någon av bilderna när den flyger är lite suddiga, men det är väldigt svårt att fota ett litet flygande bi i luften när det inte vill vara stilla. ;)

Vi börjar 09.15 idag & slutar lite över ett så det är ju skönt. :D Men nu måste jag verkligen till bussen, paniiiik!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-19 09:34:05

Men shiiiit va snygga bilder!! :O :D

Ja, vad ska man säga mer? jag rent ut sagt älskar dom!



Klart att det är svårt att fotografera bi när dom inte är stilla, hehe ;D men dom blev ju superfiiina dessa bilder :) Mästerfotografen DUU! <33

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-08-19 09:35:04

Hoppas att du får en bra dag i skolan. Gillar den sista bilden : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela