Cinnamon, the crazy one. ;)

Publicerad 2009-08-28 18:04:05 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Cinnamon är allt en liten tokvovve han! <3

Jag tog en liten paus från läxorna nu & tänkte bara uppdatera lite granna. :) Igår var det ingen agilitykurs för Cinnamon & mig vilket jag glömde att berätta igår, utan den vart inställd nämligen... ;) Så på måndag är kursen istället, ska bli jätteskoj, han var ju så duktig förra gången! Agility är så skoj! 

Tack för alla kommentarerna också. Jag svarar på de senare, för nu ska jag återgå till pluggandet eftersom att det är ju så kul att plugga... Eller inte.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-28 20:41:47

Naw... vilken sötnos! <3

Sv: Jag har vart i skolan! :D:D:D Gjort massa roliga saker: svenska, matte och flummat runt på dramalektionen. Helskoj! :D Så roligt att gå i skolan. Älskart! :D :D :D :D Och det verkar som att jag har hakat upp mig på glada smileysar eller hur sjutton det stavas. :D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-29 11:56:31

Sv: Ja, haha. Drama var rätt roligt faktiskt. Tänkte att det kunde vara rätt bra att träna på att prata inför en grupp, vilket vi gör typ hela tiden... på så sätt blir det nog inte lika nervöst sen när man har redovisningar o sånt.. plus att det är rätt lätt att få bra betyg i drama har jag hört. :) hehe Iaf på min skola.

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-29 12:29:47

sv: Tack Hana :D <3



Åhhh, va söt han är! <3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-29 12:31:42

Sista bilden är bara SÅ himla fin!

Postat av: Eva Blixman | Fotograf

Publicerad 2009-08-29 15:04:36

Helt ljuvliga bilder!! :o)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-29 15:16:03

Nämen ååååh va söt han är Cinnamon! älskar dessa bilder, speciellt den sista :) kanon fin, sötisen alltså! <3 :D precis som Cayenne, han är också så himla söt ju! :)



Så synd att kursen blev inställd men roligt att det är kurs på måndag istället, snart då :D Lycka till, det kommer gå så himla bra för er <3 så duktiga som ni är tillsammans. :) ja, håller verkligen med dig, agility är så skoj! :D



Hehe visst äre, så himla "kul" o blogga. Haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela