Bäst har det varit! :´)

Publicerad 2009-08-11 18:08:19 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

En bild på en fiskmås som jag fotograferade i fredags när jag & Sanna var på en ö & hade superskoj. ;) Tyckte den passade ganska bra för nu har Sanna åkt hem, hon sitter på tåget mot Göteborg just nu. :( Snart är hon 48 mil ifrån mig... Igen. Denna veckan har varit så otroligt kul, bäst har det varit!!! Ni anar inte hur roligt det varit alltså! Speciellt natten mellan fredag & lördagen, haha. :´) <3 Ett ord om den natten - skrattanfall. Haha! :D Minnen för livet.

Tack för den helt underbara veckan Sanna. Älskar dig! <3

Utan Sanna, ingen Hannah, så är det bara!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-11 22:11:06

Åh, den bilden blev ju så himla cool (Y) :)



Ja, nu är jag hela 48 mil ifrån dig igen.. alldeles nyss var jag ju hemma hos dig, shit vad tiden har gått fort vi har haft så himla skoj! & ja, speciellt natten mellan fredag & lördag, haha Skrattanfall!! wiiie, så otroligt skoj :D <3



Tack själv Hannah för en helt underbar vecka. Detta är helt klart ett Minne för Livet! <3 Älskar dig & saknar dig något enormt! <33

Utan Hannah, ingen Sanna, så är det bara!



Sv: Både Du och Cayenne är ju så söta på den bilden, så söta tillsammans alltså! <3 :)

Hannah, du är ju den fina, så är det bara :) (Y)



OM jag har :O jag har haft så otroligt skoj så det går inte att beskriva :) <3 det har vart en underbar vecka helt enkelt, tack för att jag fick komma & tack för Allt! :) <3



Saknar diiig så!! Puss <33

Postat av: karina

Publicerad 2009-08-12 14:07:03

Häftig bild!! vilket objektiv? vilket avstånd?



kram K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela