Ändrade planer.

Publicerad 2009-08-22 16:40:25 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Det blev ingen träning på klubben idag för det var visst en Irish Softcoated Wheaten Terrier-utställning där vilket vi inte hade någon aning om. Det var väldigt många där så då ville jag inte träna agility ifall att mina hundar skulle få för sig att springa & titta vad dem andra hundarna hade för sig bland alla tält... ;)

Utan vi gick vi lite i skogen & mamma hittade massor med kantareller. Senare blir det stekta kantareller på rostmacka, åh så gott. <3

Vi får helt enkelt åka ut & träna agility imorgon istället. :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-22 17:07:23

Sv: Haha... ja, men dom ser ju nästan ut som marsvin. ;) Dom är ju lika stora iaf. :P hehe

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-22 17:36:50

De har hänt mig många gånner med. Inte så kul när man är jätte träningsugen. Och de är lyndeds tävlig på klubben. Hoppas att du får tränat snart igen.

Kam

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-22 20:18:33

Så synd att det inte blev någon agility på klubben, men det finns ju fler tillfällen :) va roligt att din mamma hitta massor med kantareller :D åh, det låter så gott med stekta kantareller på rostmacka, men jag vet faktiskt inte om jag har ätit det :P hihi. Måste göra det i alla fall! ;)



Kul att ni kanske ska träna på klubben imorgon istället :) Puss <3 superfin och söt bild! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela