Agilitytävling.

Publicerad 2009-08-01 06:29:06 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Idag är det agilitytävling! :) Klockan åtta ska vi åka dit. Dock är det inte jag & hundarna som ska tävla. Nä, det får dröja ett tag tills jag kommer göra bort mig på banorna... ;) Utan ska åka dit för att vara fotograf & kolla på Ingela (hundarnas uppfödare) & alla andra när de tävlar. :D

Ska faktiskt bli väldigt skoj! Nu ska jag gå & typ... vakna. Haha, vi hörs senare & förhoppningsvis har jag många fina agilitybilder på lager då. :) <3

Förresten, ha en underbar 1 AUGUSTI allihopa också. Tänk att tiden går så fort, det är redan augusti. :O

Makalöst hur tiden kan försvinna, huh?


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-01 10:56:25

Du kommer särket att lära dig mycket genom att titta på agility tävligt. Jag älskar agility bilder. Din bilder är så fina så de kommer särket att bli jätte bra. =)

Kram

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-01 15:02:52

ojoj jag har missat jättemycket som du har bloggat! Har inte haft tid att uppdatera mig riktigt! :) men nu så! Den nya layouten är skit snygg :D <3 Ha en underbar 1 augusti ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-01 17:32:36

Fräck bild på lövet! :) (Y)

Ska bli roligt att se bilder från agilitytävlingen som ni har varit på idag :)

nämen du, du kommer inte göra bort dig på agilitybanan, nejnej! självklart inte :) ni som är så duktiga! <3



Tack, ha en underbar 1 Augusti ni också! :)

Ja, visst är det otroligt att tiden kan gå så fort, redan augusti liksom! :O



Sv:Tack så jättemycket för lycka till:et inför DM:et idag bästa bästis, snällaste du :D <3

Ha det bäst! Puss. ily! <3

Ps. det är inte länge kvar nu!! 3 dagar kvar tills vi ses! Wiiie :D :D längtar!! :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-08-01 20:31:26

Cool bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela