Vårtecken i högsta grad! :D

Publicerad 2009-04-03 14:39:35 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Spindlar, blå himmel, sol, vårtecken, myror, blommor, knoppar på träden, värme...
DET ÄR VÅÅÅR! :D :D :D

Här ovan är några oredigerade bilder från promenaden med Cayenne & Cinnamon jag var ute på nyss med dom. :) Så mysigt alltså! <3 Våren är verkligen här nu, det är jätte (?) varmt ute & solen skiner. Härligthärligt, verkligen!


.:Mera bilder kommer in senare, håll utkik:. <3





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-03 14:46:22

Åh, visst är det härligt med vååååår! :D:D:D

<i>Efterlängtade vår</i> säger jag bara :) Vilka fräcka bilder på myrorna och de (Y) NiceNiceNice! ;D



Idag är vädret inte lika fint som det var igår och i förrgår o så, himmelen är inte så blå just nu och solen skiner inte så värst mycket.. men jag kan inte säga att vädret är jätte dåligt, för det är det inte :) Skoj att det kommer mera bilder senare, vi ska hålla utkik! :D <3 Wiiie (L)

Postat av: W S

Publicerad 2009-04-03 20:05:14

Vårtecken, WIIIEE :D !

Och superfina bilder som vanligt sötis. <3



Men usch & fy, MYROR ! :O

De är så ... huuuvvaa.

;D Jag älskar dina bilder! Blir som sagt nästan avundsjuk, även om jag tycker mina bilder blir jättefina (skryt xD haha) ändå. :)



puss&kram

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-04 11:30:41

Åhh, gud vad roligt att de börjat komma upp vårtecken i södertälje :D då borde de komma här också snart.. än har vi fortfarande snö överallt¨!.USCHUSCH. vi brukar få våran vår väldigt sent facktist.. Riktigt fräcka/coola bilder du tagit på myrorna :D här kommer de nog inte myror förän MINST en månad ska jag säga.. mhm..

Jag tycker myror kan va coola, men jag vill helst inte ha dom på mig.. Haha, sitter fortfarande och skrattar åt min förra granne, som tyckte myror smakade som choklad xD

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-04 11:33:05

(oj, hann inte skriva färdigt!)

så, hon brukar äta myror. Men jag ville inte prova när hon frågade om jag ville de. xD

Men paddor,grodor osv. gillar jag :D

Men nu när jag ska köpa min ödla, kan jag gå och hämta maskar från trädgården och mata den med, rätt coolt endå :D då behöver man inte köpa!

KRAM, ILY MESTAST I VÄRLDEN MY SIS <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela