UTLÄST -På ca 24 timmar...

Publicerad 2009-04-22 14:23:32 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade


Igår blev det ingen uppdatering alls i bloggen, jag satt inte ens vid datan, bara lite grann i skolan då jag skrev på min svenska uppsatts, -min dator blev inte ens påslagen här hemma så ingen uppdatering blev det. Ni kanske kan gissa varför?

Jag satt nämligen & läste New Moon (uppföljaren på Twilight) hela eftermiddagen/kvällen & liiite av natten, precis som i förrigår. Direkt när jag kom hem från skolan satte jag mig & läste & reste mig bara upp för att äta middag, -nästan i alla fall, var tvungen att tända lampan i mitt rum också då det blev mörkt ute på kvällen, men annars reste jag mig inte upp så mycket alls utan satt bara i min säng & läste New moon.

Och nu är den utläst,
jag fick den i förrigår kväll av min kompis & började läsa den vid åtta i förrigår kväll. Igårkväll läste jag ut boken på 449 sidor. :)

-På ca 24 timmar (-de 24 timmarna räknar in natten -sömnen & skoldagen, då jag inte läste någonting så jag läste inte i 24 timmar om man säger så, utan mindre om ni förstår hur jag menar?). :( Gud vad bra den var, men det blev en " :( " för att jag vill verkligen inte att boken ska ta slut, så fort. Jag vill bara fortsätta läsa!!! Den var så bra, & så sorlig. Bara två böcker kvar sen är det slut, gud så tråkigt!

Jag lånar böckerna av en kompis, då jag inte har råd (...& så är det ju inte nödvändigt att "slösa" pengarna som jag sen ska lägga på mer kamerautrustning då jag ändå kan låna böckerna, ellerhur?) att köpa dom just nu själv, då jag precis köpt ett nytt objektiv. ;) ...Och min kompis har inte hunnit läsa så mycket i Eclipse (uppföljaren på New moon), den boken är ca 500 sidor & hon är ungefär på sida 100, så jag får nog vänta ett tag innan jag kan läsa den. :´( Om jag ska låna den av henne. Åh, vill läsa den nu. Vill verkligen heta vad som händer i Eclipse... Måste hålla ut liiite till... Jag har ingenting att göra just nu känns det som, även fast jag har det. Jag vill bara sätta mig ner & läsa om Edward & Bella, men måste ju ha en bok för att kunna det.
Tråkigt-tråkigt är det just nu. ;D

Idag slutade vi 12:45, skönt! :) <3 Ska försöka hitta på någonting roligt nu, men vet inte vad. ;) Vill bara läsa Eclipse... Hehe, jag är verkligen beroende av de böckerna, dom är så sjukt bra! Ni som inte läst dom, gör det. Ni kommer inte ångra er, det lovar jag! x)

Ha en fortsatt fin Onsdag. Vad ska ni hitta på för kuligt idag?





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-22 14:34:25

Hm!

Du får ju erkänna att det är lite skillnad på en mobil kamera(som jag använder:( och en Systemkamera;)

Med bild kvalité O.s.v

Tror inte det blir lika finna bilder med en 100 kr kamrar

Klart det bror på vem som håller i kameran också;)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-22 15:18:27

Nähe. Jag räknar allt man kan göra kort med för en kamera Vad är det annars då? hi hi!

Min Pappa är fotograf. Han har en riktig proffskamera han;-)

I mina ögon tycker jag att din kamera är en riktig proffskamera iaf;)

Men kalla den vad du vill;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-22 16:25:30

Haha, här har vi en Twilight och en New moon älskar ;D och det är du säkert inte ensam om heller. Dom verkar verkligen bra (Y) förstår att du längtar efter den där andra boken. När det verkligen är en bok som är bra kan man aldrig sluta läsa nästan ju. haha ;P



Va härligt att ni slutade så tidigt idag, redan 12:45 :O FuksigtFuksigt&Fuskigt säger jag bara ;)

Tacktack (L) ha en fin onsdag ni också bästa bästis <3 snart ska jag ut och träna agility med Spicy sen tror jag att jag ska ringa någon kompis. Själver? Pusspuss <3 love you!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-22 16:46:03

Hej!

Han är Naturfotograf.

Fotar ibland för tidningar och sådana saker.

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-22 21:16:49

Det där om bäckerna, kan inte annat än hålla med ! :) så himla bra <3<3<3

Love Twilight

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-04-24 11:27:09

jäklar va snabbt du läser människa!? XD ja ska försöka läsa ut eclipse så snabbt som möjligt men som du vet är jag väldigt seg (A)



Väldigt fina bilder btw ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela