Common gull - fiskmås :)

Publicerad 2009-04-25 20:17:34 i Foto - djur

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

En söt fiskmås jag fotograferade tidigare idag när jag, mamma & the dogs var på Farstanäs. :) Själv gillar jag dessa bilder! Vad tycker du om dom? :) <3

Min favorit är absolut den sista måste jag säga. x)
Gillar när fiskmåsen sneglar bakåt liksom. :) Efter den sista bilden kommer den första bilden som favorit. :) Gillar dom... :)

Vilken är din favorit?

Jag har copyrightskyddat i hörnet på bilderna, istället för på motivet som jag brukar för att det ska bli svårare att ta dom om det nu skulle vara så. Jag har INTE copyrightskyddat i hörnet nu för att ni ska kunna ta mina bilder lättare utan för att bilden ska bli "finare" vilket jag tycker att den blir utan copyrightskyddning mitt på. :)

Se men inte röra på allt material på min hemsida. Om jag ser någon av mina bilder på någon annan hemsida/blogg så polisanmäls den personen vilket kan leda till hög böter eller fängelse. Så tänk på det. ;)

Ska nog lägga in "Färg eller svartvitt" sen på någon eller några av dessa fiskmåsbilder, dom kanske blir fina i svartvitt. :) Det kanske skulle vara kul, ellerhur?
Håll utkik efter det om ni är nyfikna.



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-04-25 20:30:41

Svar: Tack! :D

& Wow, vilka snygga bilder!

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-25 22:15:04

Fina Bilder Hannah!

Fortsatt Trevlig Helg På Er!

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-25 22:50:48

Asså vad ska man säga.. jag rent ut sagt älskar bilderna du har tagit! så himla fina & så himla skarpa, åh va fina dom är! :D <3 Det är svårt att säga en favorit, men min är nog den första bilden. Va roligt att du kanske ska testa någon bild i svartvitt också, det skulle säkert vara jättefräck, det får jag hålla utkik efter här i bloggen :)



När man ser på dessa bilder blir man verkligen sugen på att skaffa ett telezoom objektiv eller något liknande :) som sagt, superfräcka bilder! <3 PUSS, I L Y <3

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-04-26 10:08:11

Supersnygga bilder! :D



Förresten, sista dagen att skicka in en naturbild till min tävling idag, om du fortfarande vill vara med förstås! :) En liten påminnelse bara, men du gör helt som du vill! :)

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-04-26 10:57:31

Svar: Tack! :D<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 11:02:02

Fina bilder! :) min favorit är nog den sista :D<3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-27 13:29:54

Hej. Vill bara säga att du är så trevlig som svarar på mina kommentarer;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela