Knoppar & en söt liten blåmes

Publicerad 2009-04-23 17:17:20 i Foto - djur

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Lite tidigare idag fotograferade jag från våran balkong, fotade då ett körsbärsträd som ni kanske ser. :) Och då kom det en söt liten blåmes & satte sig där & åt (-eller den kanske inte äter? Det ser i alla fall ut som det på bild fyra) på knopparna. :D Så söt, ellerhur? ;)

Minns ni dom här bilderna, som jag tog tidigare i April? Ser ni vilken skillnad det är på knopparna? ...Och det är exakt samma träd. :)

Snart kommer nog blommorna slå ut på trädet, kommer bli så fint & somrigt ute då!

Vad tycker ni om mina bilder ovan?
Själv tycker jag dom blev fina, jag gillar dom. Speciellt den sista bilden på den söta blåmesen & den första på knopparna. Gillar ljuset på dessa kort. :D <3

Have a great day everybody!






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-23 18:08:52

Superfina bilder & vilken söt blåmes du lyckats ta kort på :) precis vad jag tänkte säga, jag gillar också ljuset på dessa bilder (Y) jättefint verkligen.



Ja, vilken skillnad det är på knopparna nu, känns inte som att det är länge kvar till sommaren nu! :D wiiiie <3 Ha det bästast! puss, nu måste jag byta om till fotbollen. Kommenterar den förra bloggen sen, eller om jag hinner gör jag det nu, vilket jag inte tror att jag gör :/ men jag får se, puss love you! (L)

Postat av: Liisa

Publicerad 2009-04-23 18:58:50

SVAR: Tack! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-23 19:38:55

Fina bilder kul att fotablåmess. Gillar bilderan i bolgg inlägt dendan.

Jag vet inte vilkct objetv ska ska köpa tror att den biler ett telezom föst. Vet inet vicket än.

Iaf har jag tränat agility på Cinco(vicky löper) på kubben.

Jobbig med allergin happas att den blir bätter snart =)

Kram

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-04-23 20:46:48

Sv: Okej, så roligt! Har hört mycket bra om den så får se vad jag tycker :)

Jo, trevligt ;) Ja, den är rolig att fota med!



Hit kommer jag tillbaks fler gånger, trevlig blogg/hemsida, fina bilder :)



Ha en fin dag



Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-04-23 21:43:12

Men så gulligt, blåmesen är ju en riktig fågel modell, han sitter stilla så att du kan ta dina kort, som är så fantastiska. Det har du gjort bra. Kram och ha en bra kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela