Bilderblogg -med det nya objektivet :)

Publicerad 2009-04-16 20:13:12 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
 Foto: Jag -oredigerade

Här ovan är 12 bilder som jag fotograferade nyss med det nya objektivet. Gud vad jag älskar att fotografera med det objektivet. :) Ska bli roligt när jag har "lärt" mig det mera också, för nu är jag så van med mitt telezoom objektiv 70-300mm så måste "vänja" mig med kortare zoom också. ;)

Mina favoritbilder här är 1, 4 & ÅTTARiktigt älskar dom bilderna, speciellt ettan & åttan! :D Har du någon favorit av dessa?
Haha, på bild 2 & 3 så biter/pussar (han blev nog lite kär i den) Cinnamon på saxen jag öppnade paketet med när det kom. ;) Han är en riiiktig liten buse han, fast det visste ni väl redan? x) Han är min lilla buskorv ju. :)

J a g   ä r   j ä t t e g l a d  ! ! !   : O
Inte bara för att jag har fått mitt nya, underbara objektiv idag, utan det är en annan sak också. Vad det är får vara hemligt tills det blir riktigt bekräftat! :D :D :D :D :D Massor med glada smilysar! xD




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

Publicerad 2009-04-16 20:33:03

SV: Haha, ^^ Tack! :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-16 20:34:23

Aww, härliga bilder! Näst sista bilder var härlig.

Kram

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-16 20:50:28

Men vadå? Jag skrev ju visst en kommentar till dig i kväll! Och jag svarar, men förlåt för att jag har prov imorgon i NO och för att du har lov... Jag hinner inte med allt hela tiden, så du kanske får vänta en dag då!



Nää... En del saker kan jag ta, men när jag skriver kommentarer till dig och du säger att jag inte skrivit, det gillar jag inte.



Men kram ändå.



//C&L

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-16 21:12:57

VAD KUL HANNAH, att du fick din "dröm" idag:-) hihi... Jättekul, och superfina bilder!!! Älskar tungan på Cinnamon och bilden på Cayenne med solen bakom sig...



Kram,



//C&L, hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-16 21:36:07

Bra att du fick kommentaren... Jag är inte sur längre, blir bara arg när någon säger något som inte stämmer, men jag förstår att du sa som du gjorde när du inte fick kommentaren:-)



Som sagt, superfina bilder!



Kram,



//C&L:-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-16 21:49:36

SÅ ROLIGT! :D Du ska bara veta vad nyfiken jag är ang. det där hemliga. :)

Jag verkligen älskar den där bilden med Cayenne med solen i bakgrunden. <3

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-16 21:51:15

Gud vad roligt med ett nytt objektiv, fina bilder som vanligt! :D<3

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-16 22:09:33

Sov så gott, vänner... Tack för lycka till:et, javisst är man lite nervös:-)



Kram på er!



//C&L:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela