Blodprov & astma-test....

Publicerad 2009-04-08 22:40:04 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Ännu ett till vårtecken hittade jag idag. :) Mamma hittade också vitsippor ute idag! :D <3
Tyckte det blev påsk-känslor med guuula blommor! ;) Här är bara tre bilder från promenaden, fotograferade massor med bilder! ;P Dom kommer nog ut imorgon. :) <3


Imorgon ska jag till sjukhuset, ska ta blodprov & testa min astma. Ska dit klockan 13:30 så jag ska ändå till skolan för vi slutar 13:00 imorgon, SISTA DAGEN INNAN DET ÄR PÅSKLOV! Wiiie! ;)

Gud vad jag har jobbigt att andas, får ta massor med medicin. :´(  HATA POLLEN! xD Ännu har inte björken slagit ut riktigt, men snart kommer väl den också. Och det är den jag är mest allergisk mot. Sen när björkpollen försvinner kommer gräspollen som jag också är allergisk mot. Sen kommer snön som jag OCKSÅ är allergisk mot. ;) Nej, nu skojjar jag allt. Jag är inte allergisk mot SNÖ. ;P Fast kyla är brr! Det ska vara varmt, så man kan säga att jag är liiite allergisk mot snö. (a)

Nu kan jag inte sitta här & skriva, kvääävs av pollen. ;D Haha, ska gå & ta min astma nu.
Blir jobbigt imorgon, får varken ta min astma eller mina allergitabletter (vilket både astma & tabletterna hjälper mycket mot pollen, får väldigt svårt att andas annars) eftersom jag ska testa astman & ta blodprov... :(

Hur ska jag överleva morgondagen? ;) <3 Hihi...


Godnatt allihopa, vi hörs imorgon, & vet ni vad? Då kommer jag ha PÅSKLOV! <3 Yaay!





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-08 22:59:35

Superfina bilder :) ja, visst får man påsk-känslor med gula blommor. Ska bli skoj o se fler bilder imorgon. :D (Y) <3



Stackars dig som är allergisk mot så mycket.. :( det måste vara läskigt att ha svårt att andas och framför allt jobbigt! <3 förstår verkligen att du hatar pollen! Hoppas det går bra imorgon på sjukhuset, vi håller tummarna stenhårt (Y)

Va jobbigt att du inte får ta astma eller dina allergitabletter imorgon, stackare!

Ja, hur ska du överleva morgondagen? :O nej, ja skojja :D allt kommer gå jätte bra bästa bästis :) <3 Jajamen, vi hörs imorgon bästa bästis & som sagt vi håller tummarna stenhårt för att det går bra på sjukhuset. (L)



Har du påsklov imorgon? får du inte det på fredag? va härligt ifall du får det en dag tidigare isåfall :D Ha ett toppen bra påsklov bästa bästis! Love you (L) <3 du är BÄSTAST :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-09 09:07:42

Men Hannah måste man inte fasta innan man tar blodprov? Isåfall kommer du få en väldigt jobbig dag :( Jag önskar dig lycka till!!! :) <3<3<3<3 Hoppas allt går bra vilket jag vet att det kommer göra för här sitter jag och önskar dig lycka till!!! :) <3<3 Jättefina bilder du har tagit! :) Nu längtar jag till påsken då man får godis :P



Kram <3<3<3

Postat av: W

Publicerad 2009-04-09 09:57:50

Wiiee, vad kul med påsklov för dig nu! :D Men då har jag skola. xD Ja, hur ska du överleva morgondagen? Har inget tips (:<3 Nu ska jag busa med Lotus, puss <3

Postat av: Ehlin

Publicerad 2009-04-09 10:19:42

Hoppas det går bra idag på sjukhuset! Min storebror är också allergisk mot pollen och sånt.. Så han har det också jobbigt nu.. :(



JÄTTEFINA bilder som vanligt i bloggen :) Jag vet, att jag är urusel på att kommentera.. hihi. Men jag kollar in här flera gånger om dagen :)



Visst ska det bli gött med lov :) :)

KRAMAR EHLIN

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-09 12:33:51

Fina bilder. =) Det måst vara jobbig att ha astma. Som tur är är jag inte allergid mot nåt. Lycka till hos dokton =)

Postat av: marika &flickorna

Publicerad 2009-04-09 12:49:58

Tassar in för att önska er alla en riktig Glad Påsk..

Håller tummarna för att det ska gå bra hos doktorn idag..

Kramar och nospussar från oss..

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-09 13:01:02

Supersnygga och vackra bilder du tagit :D! Och såklart man får vår&påskkänslor när de är just GULA blommor man hittar! :-)



Det är så synd om dig som är så allergisk mot så mycket :( <3 Åh, en gång fick vi prova på idrotten att kutspringa tre varv runt fotbollsplanen, och jogga två, sedan skulle vi andas BARA genom ett litet sugrör! Det bara gick inte! Man var tvungen att fuska xD haha, men de va jättesvårt, man dog ju typ :O :P De är klart att du hatar pollen! Och de gör jag med! Haha, men har facktist lite pollenallergi, och de tkr jag är jobbigt! vad ska du tycka då!? ;P Hoppas de går jättebra för dig på sjukhuset, <3 (Y)(Y)(Y) Vi får påsklov idag (torsdag) :D Yiiiih ^^ Inte på fredag alltså ;)



Haha, ååh, vad jag älskar lilla Izzy xD hon är såå skön! xD hon brukar först stå och sola på "varma"stenen, och så sluter hon ögonen och ser ut att njuta, det ser jättesött ut. Sedan så älskar hon att klänga omkring, upp och ner, bak och fram!

Varje gång man kollar så är hon nånannanstans! Thihi. Idag får jag börja hålla på med henne mer! WIIIE!! ^^ Igår trodde hon jag var mat xD hihi, men hon bet ju inte, men hon bara gapade xD hihi, min lilla sötnos!<3



Ha det bästa påsklovet bästa duuuuuu <3 (L)

Älskar dig mer än allt!



PUSS ILY <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-09 15:41:06

Hoppas det går bra då utan dina mediciner! Måste vara jättejobbigt att vara allergisk mot pollen och ha astma. Jag har som tur inget av dom besvären, men jag är istället allergisk mot katter! :(

Hoppas du får ett trevligt påsklov då! :D <3 Och en glad påsk! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela