The moose

Publicerad 2009-04-18 11:06:34 i Foto - djur

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Här är älg bilderna jag utlovade. ;) Tyckte dom blev fina & coola, speciellt med det oranga i hörnet från solnedgången. :) Min favorit av dessa bilder är nog första, andra eller den sista bilden. :D Vilken är din?

Nu ska jag se på film, bloggar mera senare. :) Ha en toppen fin Lördag allihopa. <3




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-18 12:00:09

Alla är coola!! :)





Kram <3

Postat av: moa

Publicerad 2009-04-18 12:18:36

riktigt fina bilder du har tagit på älgen :D<3

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-18 13:55:10

VILKA Uuuurrrfiina bilder på älgen, Hannah! Ja, den där med "oranga solnedgången", blev superfin! Men jag gillar alla bilderna:-) Ska ni göra något skoj idag?



Nu ska jag ut på promenad med Latte:-)



Vi hörs!



Kraaaaaaamiz,



//C&L:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela