STUGAN - bildbomb

Publicerad 2009-04-10 19:14:01 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade


Nu är vi framme i stugan. :) Det är SÅ ROLIGT att vara här, verkligen vårkänsla att gå runt & fotografera i solen, ligga i gräset & bara njuta med kameran. Jag fotograferade lite nyss, & här ovan är de bilderna. Cinnamon sitter just nu i mitt knä & bara njuter, jag sitter nämligen ute på altanen med datan. :D SÅ HÄRLIGT!

Vad tycker ni om bilderna ovan? Min favorit är den första bilden på krokusen, & den 4:e. :D Men jag gillar alla bilder mycketmycket. ;) Har ni någon favoriiit? ;)

Nu ska jag gå ut på åkern & försöka fotografera Gässen & sedan ska jag kolla om jag ser Fasanen, för den är någonstans på våran tomt, den "pratade" nyss nämligen. :) Hej så länge.





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Julia ^^

Publicerad 2009-04-10 19:21:10

Vila ootroligt fina bilder du har tagit (: bääästa Hannah <3 Gillar alla bilder lika mycket, thihi ! Ohh, vad härligt att du kan sitta ute och blogga, det kan knappas jag ;p Här har vi det kring 4 plus grader, snö blandat regn och kalla vindar. Det är sånna här tillfällen jag vill bo i Södertälje ;p haha, då kunde jag träffa dig varje dag nästan (; <3 Det skulle vara superduper skojj !



Ha det bäääst <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-10 19:24:30

Åh jag önskar jag kunde sitta där och myusa bvredvid dig. :) Verkar så mysigt att bara sitta där ute på landet och mysa med datan i knäet :) Nu längtar jag till mitt landställe :) <3<3<3



Kram <3<3<3 :P



Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-12 18:17:27

Åhh, vad jag önskar att jag också kunde sitta bredvid dig, med en dator i knäet (; sååå himla mysigt! Åhh, jag vill så gärna träffa dig, jag håller på att döööö av längtan tills i sommar :D <333 De ska bli såå himla kuuuuul ^^



AJ LAVE JO <3 du är världens bästa sis, vetdude!?

^^ ÄLSKAREYPUSSHEJ;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela