Sol & vääärme! -Bilderblogg

Publicerad 2009-04-11 11:07:31 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Jag -oredigerade


Nu sitter jag här på altanen i skuggan av parasollet & skriver. För bara en liten stund sedan kom en fluga & satte sig här på altanen, sen flög det en fjäril förbi & nu en humla. -Vååår säger jag bara! :)

Det flyger två bruna kärrhökar över åkern/våran sommarstuga, jag fotograferade dom lite nyss. :D Fast dom var liiite för högt upp i luften för att det skulle bli fina bilder, man ser mest en liten prick. ;) I alla fall i kameran, får ladda in dom på datorn & kolla sen. ;P

Vovvarna fick frukost ute också, riktig lyx enligt dom. Dom älskar att vara ute, likaså jag. Nu ska jag fotografera mer, inte sitta här & skriva. ;D Jag bjuder på tolv bilder jag fotograferade idag. Visst ser det mysigt ut?

Ha en underbar PÅSKAFTON, hoppas ni får stora påskägg! <3
Nu ska jag äta frukost ute i solen. Bloggar mer senare. :D






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-11 13:29:27

Oh gud vad mysigt! :) Kul att solen skiner hos er också i MarieFREEEED ;D Och vilka fina bilder du fotograferat sötboll (; Du ska ha en underbar påskafton (; De är du värd <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-11 13:29:43

HÄRLIGA BILDER!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-11 15:07:21

Underbara bilder !! Glad Påsk till er från oss :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-11 19:01:30

Jag fick en bra påskafton!!! Hoppas du också fick det! :) Ett stort ägg fick jag allt och med massa godis i det :P



Finfina bilder <3<33



Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela