Sofia - den store filosofen!

Publicerad 2009-04-11 23:34:44 i Blandat

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad


Ett sätt att se in i någons själ är att helt enkelt bara se personen som den är.
Citat: Sofia Nyström


Se dina vänner, se din familj, se alla runt omkring dig så kommer du se vem du själv är.
Citat: Sofia Nyström


Ibland känner man sig som en kudde, när någon lägger sig på kudden så kramas all kraft ur en och när personen väl flyttar på sig är man så tillplattad att man inte har egen kraft nog att blomma ut igen till den person man egentligen är.
Citat: Sofia Nyström



Min kompis Sofia Nystöm har skrivit dessa underbara citat ovan, så grymt bra & det är väldigt mycket sanning i dom tycker jag. Jag har fått tillåtelse av henne att lägga ut dom här i bloggen, tack Sofia (-kopiering förbjuden på dom!)
Sofia kommer på sina fina citat & jag fotograferar & lägger ut mina bilder & Sofias citat, kan det bli mycket bättre? ;)


Jag kommer att fortsätta lägga ut hennes citat (såklart med hennes tillåtelse) & någon av mina bilder till dom, -när jag har fotograferat någon bild som passar till något av hennes citat/hon har skrivit ett citat som passar till någon av mina bilder så kommer dom kanske ut här i bloggen. :)



Sofia, du kommer bli STOR, tro mig!
Visst är hennes citat underbara!? ...& hon är 13 år!





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-11 23:35:20

Tack Hannah <3<3<3 Du är en mästerfotograf :P Och jag med mina citat. Kan verkligen inte bli bättre :P



Älskar det du skrev tack <3<3<3



Kram <3<3

Postat av: W

Publicerad 2009-04-12 09:19:24

Gud vilka fina citat hon har skrivit! Och fin bild Hannah :) Nej, det blir nog inte bättre, har hon inte en blogg/hemsida så är det ju super! :D



Kram

Postat av: Julia

Publicerad 2009-04-12 10:34:53

Tjena snäckan!

Nu är det såhär att jag behöver lite hjälp, och du kan faktiskt hjälpa mig. Min Ipod lider av musiktorka, ny låtar måste komma in nu, om du tipsar mig om dina tre favoritliåtar just nu så skulle det vara en stor hjälp på vägen :)

Hälsningar Julia

Postat av: Karin

Publicerad 2009-04-12 12:05:18

Nä det var väl inga bra citat?

Fast förstår att du vill vara snäll mot henne=)

Dom där fotona som du har gjort är väl inge fina?

Men förstår att du tycker det är kul=)

det är ju bra att du har en hobby=)

Mvh Karin

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-12 12:46:35

Sv: Tack :)



Vad fina citat ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela