Skola idag...

Publicerad 2009-04-06 07:51:59 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Idag är det blå himmel & solen lyser. :D Så härligt ! ! !  :) När vädret är på topp blir humöret också det.
Bjuder på en oredigerad bild som jag har fotograferat (det ända jag har gjort är att jag har klippt ihop tre bilderna, sedan har jag fotograferat med olika inställningar, därav de olika färgerna på månen ;D), jag fotade dom igårkväll. Nu har månen lyst varje kväll sedan den 2 April tror jag det är. ;D Snart blir det fullmåne också. <3

Ska snart till bussen, har ju skola. :´( Lyllos er som har påsklov nu. ;) <3 Jag har det nästa vecka. Jag hoppas att tiden går fooort nu då.... Vilket den säkert inte kommer göra bara för att. ;D Sen nästa vecka då jag har lov så går tiden extra fort... Haha.

Ska ni hitta på något kul under lovet? (-Ni som har lov så att säga)



Ha en toppen bra Måndag... Ciao, nu ska jag springa till bussen.






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-06 09:54:20

Haha ja, lyllo oss ! (:

På lovet nu ska jag ju såklart FOTA ochn njuta av SOLEN, och ja, gud vad kul att den är framme idag! Man kanske skulle ta med sig familj, kamera & fika & gå ut & äta piknick (stavning? Längesedan jag skrev ordet så har typ glömt xD)? (:

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-06 10:24:55

Visst är det så. Att när vädret är på topp blir humöret de också :D



Asså gud vilka fiiina bilder du har tagit och klippt ihop, supercoolt ju (Y) snart blir det fullmåne ja, tänk vilka fina bilder du kommer ta då också. :) Ja, visst är det fuskigt för oss som har påsklov nu :P men nästa vecka har du det och dom som har påsklov nu har inte nästa vecka ;) thihi, då kan du njuta riktigt mycket! hoppas inte tiden går för fort bara (på lovet mena jag) ;D



Vi kommer säkert hitta på en massa skoj under lovet, men än vet jag inte riktigt vad (allt som vi ska hitta på) men snart (idag) så ska jag i alla fall till kungsmässan med några kompisar.

Tack, ha en toppen bra måndag ni också. Bästa bästis <3 och ha det så bra i skolan (L) PUSS

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-06 12:00:59

Oj! Åker du buss till skolan? Själv åker jag spårvagn:-) Jamen, Hannah... Du har tur du! Det är mycket skönare att ha lov nästa vecka, tro mig! Då är det varmare, och mindre veckor kvar till sommarlovet du har kvar...:-) Hoppas det gick bra på provet!



Nu ska jag göra frukost, sedan gå ut med Latte:-)



KRAM!



//C&L:-)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-06 12:20:40

Fin bild på månarna (: <3

Postat av: Mi & Kári

Publicerad 2009-04-06 13:47:52

:) saknar den gamla goda tiden då man hade lov. NJUT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela