S T U G A N

Publicerad 2009-04-18 01:20:55 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Jag -oredigerade


Just nu är jag ute i stugan, vi åkte dit tidigare idag, men hann inte säga det i bloggen. ;) <3 Mamma, jag & pälsklingarna är här. Vi -jag har ätit massor godis, om chips räknas som godis (?) & sett på film. Myspys med andra ord! :D <3 Haha, sötnosen Cinnamon fick också smaka lite chips av mig. Han älskar chips. x) Gör din hund det? -Om du har någon. :)

Fotograferade ljusen & figurerna som är ovanför våran öppna spis förut, tyckte bilderna blev riktigt gulliga på dom, eller vad säger ni? :) <3 Och sista bilden, på älgen fotograferade jag på väg till stugan. Tyckte den bilden blev coolt, speciell cool eftersom älgen var ganska nära (såklart) & för att solen/solnedgången gjorde ett det där fina oranga i vänsta hörnet, vilket jag tyckte vart fint. ;) Men nu ska jag fortsätta prata med min kompis på msn, sedan ska jag krypa ner till kojs. Så jag berättar mera om det imorgon (eller ja, det är ju fortfarande samma dag "imorgon" då klockan är 01:20, & det är alltså en ny dag redan nu) & då visar mera bilder på den söta älgen. Man sparar väl de bästa till sist? Eller? Hm...

Jag är sååå uttråkad just nu... Jag har läst ut den bästa boken. :( Twilight menar jag förstås, vilket är så tråkigt. Jag har läst 300 sidor på en & en halv dag. Nu vill jag verkligen ha New Moon (uppföljaren på Twilight för er som inte vet)... Hehe, får nog vänta lite då jag lånar boken av en kompis, hoppas jag får den efter påsklovet. Snäääälla? xD Är BEROENDE... Tur att dom varnar er som inte vill bli beroende av Twilight, på baksidan av boken. :P
Vissa säger att New Moon är bättre än Twilight, man får väl hoppas, eftersom jag tycker Twilight är helt underbart bra & den bästa boken jag har läst - vad blir då New Moon om den är bättre än Twilight! :D Sen så (turligt nog) finns det två böcker till. SEN finns dom på engelska också. Så de är ganska mycket kvar att läsa ändå, eftersom böckerna är ganska så tjocka.
*Tur, pustar ut*

Haha, vilken jobbig (?) blogg det här blev nu. Babbel, babbel & babbel... Hoppas ni står ut. xD Jag blir nog lite flummig när jag är trött. Tror jag. Någon som orkade läsa ända hit?

Godnatt... Nu ska jag ligga & drömma om Twilight, min drog...





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-18 01:25:44

Pälsklingarna? Du är för rolig du! Kram på dej! Vilka tuffa bilder du tagit, och älgen du berättade om... Kul att du fångade den på bild! De första bilderna påminner om mys, tänker på julen, hihi:-) Nu ska jag natta... Jättekul att prata med dig, som alltid!



Kram till dig och pälsklingarna!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamiz,



//C&L:-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-18 08:17:04

Väldigt häftiga bilder med ljuset Hannah!

Älgar är verkligen ståtliga djur enlgit min åsikt. Hehe, förra sommaren blev ju jag och hundarna jagade av en älg. ler

Kände PRECIS som du när jag läst ut första Twilight boken. Fast jag läste ut hela boken på mindre än 24h. Dagen efter köpte jag resten utav böckerna (förutom sista boken eftersom den inte hade kommit ut då). Och läste ut de två på typ 3 dagar tror jag.



När den engelska verstionen på den sista boken kom uti butiken köpte jag den ockå. Läste ut den på 3 dagar. (hade lite mer att göra i skolan då)

Men visst är de böckerna helt underbara? :D

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-18 10:05:15

Åh äntligen har du läst ut Twilight! :) <3<3 Hoppas du får new moon snart :)



Kram <3<3

Postat av: Elsa & Diva

Publicerad 2009-04-19 16:09:03

Hej!

Jo Twilight är verkligen den bästa boken jag läst! Men den kanske du redan visste? :O haha Och New mon tkr jag är mkt bättre ! fast mkt,mkt,mkt mer sorglig ! när di läst till 4:dje kapitlet förstår du! Men iaf så ska det kanske komma en 5:te bok som handlar om hur Edwards tänker i Twilight :) Fast den är inte klar och det hon har skrivit har läckt ut på internet så hon kanske inte ska skriva klart den :( Men man får väl hoppas :D

Kran :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela