Natt-collage... ;)

Publicerad 2009-04-05 13:56:45 i Cayenne

Foto: Hannah Larsson
Foto: Hannah Larsson


Jag gjorde ett litet collage nyss. :) I bilderbloggen jag gjorde igår sa jag ju att jag skulle gå ut & fotografera nattbilder, vilket jag också gjorde. :D Vad tycker ni om collaget & bilderna som jag har fotograferat? Jag hoppas ni gillar de, det gör jag. ;) <3

Nu ska jag gå & se en film med mamma, sen ska jag gå ut & träna Cayenne. Idag är det molnigt ute, & det har regnat. :( Så tråkigt, jag vill ha sol, blå himmel & värme, precis som igår... Men man ska ju inte klaga ellerhur? Det måste ju regna ibland. Hehe.

Ha en fortsatt fin söndag allihopa. Hoppas ni ska hitta på någonting skojj.






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-05 14:00:15

Som jag sa - collaget blev superfint! (Y) :)*eller?* Vad tycker ni andra, ni håller väl med? :D

Postat av: W

Publicerad 2009-04-05 14:01:38

Ska plantera blommor med min kusin, skoj xD

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-05 17:07:45

Ja! Det ska bli jätteskoj!

Det kommer bli min egna. :)



Det är lite trist väder här med. Men det tillhör väl våren. :)

Ha det bra och nospussa vovvarna från mig!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-05 17:16:02

Jättefint

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-05 18:02:52

Hej Hannah!

Nej, inget planerat här denna vecka, skönt:-) Kanske ska gå på bio och se filmen "Marley & Jag", men får se... Sedan blir det ju agility & freestyleträning:-) Jadå, det gick bra idag. Latte är helt otrolig! Vi körde slalom ungefär 20gånger, och han gjorde inte ett ända fel! Jag är stolt över min kille... Men vilka fina nattbilder du tagit! Gillar speciellt mån-bilden och bilden brevid när solen kommer igenom eller vad det är...:-) Har ni gjort något skoj idag då?



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam,



//C&L:-)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-05 19:07:01

Åh vilket mysigt natt-collage du har gjort bästa bästis :) SUPERFINT. Va mer kan ja säga? :D



Visst är det tråkigt när det är molnigt och regnar ute.. i morse var det molningt här också (men det har inte regnat) men lite senare så kom solen och den är här än :D fast det blåser ganska mycket ute, men det är ändå fint väder, blååå himmel i alla fall. :D <3 Ha en fortsatt fin söndag ni också! <3



Ps. Millie tackar så jättemycket för allt grattande på hennes 9 års dag idag :D snällaste ni! :)

Men som sagt.. jag kan inte förstå att hon redan är 9 år! :O tiden går sååå fooort..

Det är ju roligt när någon fyller år o så, men sen vill man inte att dom ska bli äldre när dom väl börjar bli lite gammla, som Millie nu ungefär. (L) Ds.

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-06 10:12:50

Suuuperfint nattcollage du gjort, riktigt mysigt!



Nu sitter jag vid datorn och myser med kaninen kompis, det är min syrras kaninunge, men det är mest jag som sköter den ;) han är såå himla mysig!<3 Han är ljusbrun&vit :D

Alltså alltså, ni har ju till och med BLOMMOR! det är nått vi absolut inte har. vi har ju jäättemycket snö ju! om jag går på gräsmattan är snön på vissa ställen till knäna., men ifs så är vi vana vid det, men de blir så konstigt och se hur ni i södertälje har de :D <3



Hoppas ni får de bäst <3 kramiiii<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela