Månen växer & varm vårdag

Publicerad 2009-04-04 13:44:01 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Oredigerade bilder på månen som jag fotograferat.




Månen väääxer. xD Hihi. Den första bilden är tagen den 2 April & den andra bilden är tagen den 3 April, alltså igår. Och ser ni skillnaden på månen? Den växer. :) Längtar tills det är fullmåne, jag tycker det är roligare (av någon anledning) att fotografera fullmåne istället för halvmåne till exempel. ;)


Gud vilket vårväder det är ute! :O Blå himmel, solen skiner & herregud! ;O Det är SJUTTON GRADER i skuggan! Hur härligt som helst med andra ord! <3

Nu ska jag äta frukost/lunch (haha) & sen ska jag gå ut & fotografera med Cayenne & träna med honom, nu har han kommit ut ur trotsåldern, gud vad skönt det känns. Vi ska även börja en tävlingskurs den 19 April i agility. Jag tror det var den 19:e om jag inte tar helt fel. ;) <3 Hur kuligt som helst.

Vad ska ni hitta på idag?



Ps. Måste även tacka för alla kommentarer som ploppar in av er i både gamla & nya inlägg, det värmer massor ska ni veta. :D Jag älskar att läsa & svara på era kommentarer, men vem tycker inte det? ;D <3 Ds.






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W & L

Publicerad 2009-04-04 13:55:11

OJ ! 17 i skuggan!

Just nu har vi 20 i skuggan och 27 i solen :O

Och vad fina bilder på månen du tagit, Hannah (: <3

Kram på dig. Jag ska ut lite med Lotus och Mr. Klick nu :D



Kram, L&W

Postat av: Caroline o. Lukas

Publicerad 2009-04-04 14:06:55

Här har vi också underbart väder. 14 plusgrader i skuggan, full solsken och inte ett moln på långa vägar :) Underbart!

Nya layouten är inte så jättehemlig. Kommer bli lite ändring i form jämfört med den förra som legat ute. Och så lämnar vi det blå, det svarta och såklrt snön (som jag har ahft kvar tills nu, svårt att släppa taget ;) ). Istället kommer sidan bli härligt grön och somrig.

Ha en underbar dag i solen!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-04 14:40:48

Det blir så fina bilder när man tar på månen :) <3 superfina dom du har tagit (Y)



Gud va härligt säger jag bara! sjutton grader i skuggan, ja vad är det inte då i solen :O vi kanske har hoppas över våren och går direkt in på sommaren? ja, vem vet ;D så härligt med detta underbara väder alltså <3 efter jag skrivit klart här så hade jag tänkt att gå ut, träna agility med Spicy kanske, ja det får nog bli så :)

Ha det toppen bästa bästis! Love you <3

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-04 14:51:32

Vilka fina månbilder, Hannah! SUPERFINT gjort! Jaa, nu har vi kört agility, och snart kommer film och bilder upp i bloggen, ska bara fixa till de lite först med copyright och kollage, först. Har du påsklov nu? Det har jag... Nu får vi hoppas på stoooora ägg! Hihi:-)



Kraaaaaaaaaaaaam,



//C&L:-)

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-04 15:28:22

Vem kan inte gilla dina bilder? Du kommer att bli en stor fotograf i framtiden... Hoppas man kan få beställa dig till sin kennel i framtiden:-) och få porträttfoton:-) Jag tog faktiskt en del bilder på Lattes tassar (!) idag, som jag tror kan bli bra att lägga in i bloggen. Det gick kanonbra med vår agilityträning! Han satte slalomen på direkten! Och då har vi inte tränat på 2månader.... Är så stolt över min kille! Vad synd att du inte har påsklov! Jag hade annars funderat på om vi kunde ses... Men det får vi väl göra på sommarlovet då? Då har vi ju massor av tid =) Haha, jag menade påskägg, med godis i... Usch, jag gillar verkligen inte "äkta" ägg! Usch & fy! Stinker så himla mycket...



Kraaaaaaaaaaaaam,



//C&L:-)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-06 10:18:10

Preciiiiis, som C&L säger, VEM KAN INTE ÄLSKA DINA BILDER!? du kommer bli en stor fotograf när du blir stor! Hoppas man kan få beställa dig till sin kennel i framtiden ;) thihi, det är verkligen sant <3





MEN ÄÄÄÄÄRLIGT? SJUTTON GRADER I SKUGGAN? det är ju sjukt sjukt sjukt! ;OOOOOOOOOOOOOO här har vi minus någonting...



KRAM<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela