Månbilder :) <3

Publicerad 2009-04-02 17:32:35 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson


Halloj alla bloggläsare.

Här ovan är 4 oredigerade bilder som jag fotograferade igår, månen var nämligen framme innan jag skulle gå & lägga mig & då tog jag såklart fram kameran & fotograferade "osten" som jag tycker det ser ut som. ;D

Vad tycker du om dom här bilderna? Själv gillar jag dom mycket, speciellt den första. <3
Jag fotograferade med olika inställningar, det är därför månen blev i olika färger. ;) <3 Men jag tyckte det blev coolt & fint faktiskt, eller vad tycker ni?

Har inte så mycket mer att skriva just nu, bloggar mera senare. :D


Ha en fortsatt fin dag, hoppas ni har hittat på någonting kul. Ciao...






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-02 17:52:29

Gud va snygga månbilder duktigaste duktiga Hannah ! OwO Önskar att jag kunde ta lika fina, <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-02 18:05:42

supercola &fina bilder :D <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-02 22:26:51

Tycker precis som dom andra, supercoola och fina bilder, asså hur fina som helt verkligen bästa bästis :) hihi, ja visst ser månen ut som en ost ;D

Tycker också det blev fint när du tog i olika inställningar (Y) Ha det bäst! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela