M A C R O

Publicerad 2009-04-22 18:20:57 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Här ovan är några macro foton jag fotograferade nyss. Att fotografera macro är så kul! :) Jag ska snart ut & fotografera massor med macro hade jag tänkt. :D Gillar bilderna ovan jag tagit skarpt! Min favorit är antingen bild ett eller sjunde (-sista) bilden. :)

-Vilken är din? <3

Ciao, nu ska jag som sagt ut & fotografera. Vi får se om flera bilder dyker upp här i bloggen sen. Jag tror det. :) Håll ögonen öppna. x)




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-04-22 18:47:09

Svar: Okej, vad kul! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-22 19:30:21

Fina bilder. Jag gillar mäst den översta. Jag tycker ochså om att fotoa Macro har funderat lie på att köpa ett Macro obkettiv ,emn ska npg köpa ett telazom först. Har du ränat med hundarna idag?

Kram

Postat av: moa

Publicerad 2009-04-22 19:32:51

Jag gillar alla dina bilder, dom är alltid så fina :D<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-22 20:31:50

Otroligt fina bilder bästa bästis!

Verkligen superfina. Visst är det så roooligt att ta macro bilder, det är typ det ända jag gör, eller det jag gör mest i alla fall :) super kul alltså!

Min favorit bild är nog den sista :D alla är såklart fina med som sagt, min favorit är den sista <3 Självklart, vi håller ögonen öppna efter fler bilder sen då, yey! :DDD

ily. Pusshej! <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-22 20:41:17

Kanonfina bilder som vanligt! :D

Min favorit är nog bilden på 3:e raden till höger. Och sedan gillar jag även den sista bilden väldigt mycket :)

Kram

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-04-22 21:31:04

Ja du Hannah, sista bilden gillar jag oxså, så fin. Kanon tjejen. ha det bra och vi skall hålla ögonen öppna./ Kram

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-04-22 22:01:58

Svar: Det håller jag med om! :D

Dina vovvar är finfina också ju :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela