Hundklubbs-bilderna :)

Publicerad 2009-04-07 15:45:02 i Cayenne

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Här ovan är åtta oredigerade favoriter från dagen på hundklubben igår. Och det är endast några (läs: NÅGRA, absolut inte alla, hihi) favoriter därifrån, så flera kommer senare. ;) 
Dom jag ska lägga in senare är nog mina absoluta favoriter från hundklubben, man sparar ju de bästa till sist, ellerhur? <3 Det gör jag, i alla fall denna gången.

UNDERBART VÄDER är det fortfarande ute, så jag ska ut med Cayenne & träna nu, därför lägger jag inte in alla bilder just nu. ;) Jag älskar verkligen detta braiga väder, då ska man vara ute & inte sitta inne! :)



Vad tycker ni om bilderna?
Gillar den första & tredje bilden mest tror jag. :)




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-07 16:20:06

Tack så jättemycket bästa bästis för det fina du skrev i både min blogg och i gästboken :D <3

Ja, jag tycker också att det är roligt att byta copyrightskydd ibland. Detta som jag har nu, jag tror att jag kommer ha det lite, jag får se hur länge, jag gillar det men det är bara det att när jag förminskar bilden så blir inte copyrightskyddet lika tydligt men när man ser bilden helt så är det så fint tycker jag. Men jag kommer nog ändå ha detta ett tag tror jag (:



Va roligt att ni tränade allt. Agility, lydnad och freestyle på klubben :D (Y)

Wiie, skoj att du kanske ska fixa ett nytt album i galleriet :D så himla skoj att kolla på dina bilder! (Y) :)

Så, nu hade jag tänkt att kommentera bloggen också, nu svarade jag på det du hade skrivit i min blogg och i min gästbok :) <3



Måste börja med att säga: Cayenne är juu så otroligt himlans sööööt :D hihi, åh va söt alltså :D och likaså Cinnamon! :)

Längtar tills dina absoluta favorit bilder från dagen igår kommer ut (Y) Lycka till med träningen med Cayenne. Du har alldeles rätt, när det är såhär bra väder så ska man vara ute inte sitta inne ;D jag ska gå ut snart, ska bara blogga en snabbis (a) jag sa ju innan att väder inte var bra här, men nu är solen framme och det är helt underbart :D fast det kanske blåser lite, men inte så farligt ;O



Ja, du vet vad jag tycker om dina bilder. Otroligt fina & jag älskar dom :DD Puss, LoveYou! <3

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-07 17:04:41

Jag tror den tredje bilden på Cayenne var min favorit, tillsammans med den sista:-) Han är så fin, Cayenne, och gör sig så bra på bild... Men pappisarna är ju så fina! Jadu, det gäller att vara ute mycket nu! Men jag har gått på promenad med Latte och vi har nyss tränat agility, sedan så har jag kollat "backstage" på filmen Mamma Mia...:-) Sedan har jag inte gjort mycket mer... Jag gör ju ullhundar, så jag håller på och gör en ny svart sådan:-) Har du gjort ullhundar, Hannah? Det är en rolig hobby! Jag provar gärna och gör en papillon snart, de är ju så vackra hundar, så får vi se:-) Nää... Nu slickar Latte jättemycket på mitt ben, den busungen! Han brukar vilja "ge tillbaka" när han har fått något fint (= agility vi precis körde) Haha, han är rolig han... Hade du en rolig skoldag? Hoppas det... Vill ha lov i minst 100 veckor till, och halva mitt lov har snart gått, det gäller att njuta! Men sedan får vi se fram emot SOMMARLOVET! Har du mycket inplanerat? Inte jag... Min födelsedag, Lattes födelsedag, min storebror tar studenten, vi ska på någon konsert med "Bruce Springsteen", om du vet vem det är? Och sedan hoppas jag att jag och Latte kan debutera i klass 1 i agility:-) Ska ni också börja tävla i sommar? Då kanske vi kan tävla tillsammans? Hihi...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam,



//C&L:-) med bamsekramizar!

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-07 18:18:26

Heej Hannah!!! <3<3



Förlåt om jag inte har kommenterat dina senaste bloggar. Har varit lite upptagen och inte inne på datan så mycket. Jag kan säga att jag ÄLSKAR alla bilder du har tagit. Dom är så fina (as usual). Det är tråkigt att du inte har lov som jag har men du får ju ha lov sen när jag inte har det. :) <3<3

Du verkar ha haft kul ute på klubben med Cayenne. Han verkar så duktig. Man blir så himla glad av at se sin hund vara så där lycklig och springa runt och leka. :) <3<3 Hoppas allt är bra med er! :)



Kram <3<3

Postat av: W

Publicerad 2009-04-08 14:58:11

Prins Cayenne :D

Jadå, man sparar nog de bästa till sist, (även om jag inte gör det) ;) & Cayenne är så sööt! :D :)4 & 8:ånde bilden var bäst i mitt öga! :) Men alla var ju superfina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela