HappyHAPPYHappy...

Publicerad 2009-04-09 19:16:16 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

En rull-bild från hundklubben i Måndags. ;)


Jag är: glad-glad-glad-glad-glad-glad-GLAD-glad-glad-glad-glad-glad-glad...

Haha, liiite överdrivet mycket "glad" kanske men jag är faktiskt GLAD. Varför jag är glad får bli en HEMLIGT en stund. Wiiie!!!
Gissa gärna varför jag är glad. Skulle vara kul & se vad ni gissade på. <3
Undra om någon har en aning om varför jag är glad? ;D :)


Ps. Wilma Sköld får INTE gissa... xD Haha. :P
Du vet ju redan svaret varför jag är glad, tihihi. <3 Ds.





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2009-04-09 19:23:04

TACKTACKTACK för att du länkade mig sötboll!!! :D aj lav u :D<3<3<3<3

Nej, jag vet ju svaret! Hihi :)<3 Sötboll, tack så mycket! JAG ÄLSKAR DIG ! :D <3<3<3<3<3<3 Tack så grymt mycket, TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !TACK ! TACK ! TACK ! TACK ! TACK !

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-04-09 19:28:15

Vi kan inte gissa men kanske för att det är påsklov!!! Ha en bra skärtorsdag/ Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-09 21:43:46

Hihi, gud vilket söt bild på Cayenne när han rullar :D <3 mästerfotografen du. :)

Va roligt & höra att du är såååå himla glad, nu blir vi också glada :D thihi, yaaay! <3



Nu måste vi gissa också varför du är glad :)

Först gissar jag på: att ditt påsklov precis har börjat det är väl typ det första man tänker på, eller i alla fall jag ;D eftersom ditt har börjat precis och då är man väldigt glad ;) men sen så hade jag också tänkt att gissa på något annat :) det kanske är för att du ska köpa ett objektiv snart? att du har råd till ett och kanske har bestämt vilket du vill ha :D <3 ska bli skoj att få veta vad du egentligen är så glad för :) hihi, puss bästa bästis. looove yooou!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-10 09:48:40

Thihi, vilken underbar bild du har på cayenne ;)

Och va duktig du är som får in i "rätt läge" på bilden gmn<3 Jätteskönt och jättekul att höra att du mår bra och är jätteglad :D det värmer, då blir jag ju också glad (;<33



Okej.. Jag gissar på att du har råd snart med nytt objektiv eller laddare (: Sen kan de ju också ha med påsklovet att göra också :D <3 Ska bli superskoj att se vad du är glad för! ^^



ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3

|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3

|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3

|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3

|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3|ILY<3| Som du kanske förstår älskar jag dig gumman<3



Du är och kommer alltid vara min älskling :-)



Kramar&nospussar i MASSOR till er underbaringar<3





















Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela