Fyra nya fotoalbum :)

Publicerad 2009-04-14 14:15:26 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Bjuder på tre oredigerade foton som jag fotade igår. :) Gillar dom. <3 ...& jag hoppas du också gör det. ;D Har du någon favorit av dessa tre? Min favorit är nog den sista eller den första. ;P Mera sånahär bilder kommer ut senare, både här i bloggen & i ett album tror jag. :) Fotograferade nämligen massor igår så det finns ganska många humle/vitsipp-bilder kvar! :D

Fyra nya album har jag suttit & gjort nu, så nu finns det alltså tre stycken nya album i galleriet. Även bilderna från hundklubben finns där. Så klicka dit & kika vettja. <3 ;)
-Vad tycks?

Idag händer nog inget speciellt, vi kanske ska iväg till hundklubben idag igen & sen är det inga andra planer. Cayenne & jag måste ju träna massor nu när kursen börjar på Söndag. Ska bli riktigt skoj.
Idag, är inte helt säker men kanske, så kommer jag också skriva vad den glada & hemliga saken är här i bloggen. Så om ni är nyfikna på vad det kan vara -håll utkik!

Det är Måndag (det var visst Tisdag, haha ett tecken på att jag har lov -blandar ihop dagarna ;D) & en vecka tills skolan börjar igen.... ;) Har ju påsklov nu, det är riktigt skönt, man hinner med så mycket om dagarna till skillnad mot om man skulle gått i skolan. Och så får man ju sovmorgon, det är skönt det! Vissa började väl skolan redan idag, eftersom de flesta hade lovet vecka 15 va?
Har du lov nu eller hade du förra veckan?


C i a o , nu ska jag gå & busa med Cayenne, han springer omkring & morrar för fullt just nu med sin boll i munnen... Haha, min lilla sötkorv!



EDIT 22:34: Gaah vad jag blir sur på blogg.se. :/
Det går inte att publicera nya inlägg i min blogg, & de nya kommentarerna jag har fått syns inte direkt när man kommer in, då det bara står 4 fast jag har 10 i inlägget. :S Verkar som om själva bloggen låst sig eller så.

Gud vad sur jag blir alltså. :( Jag som skulle blogga massor, men nu går de inte... Någon mer som har detta problem? Eller är jag den ända? :S

Får försöka imorgon igen, nu ska jag sova, ska upp tidigt. :)
(Ps. OCH SJÄLVKLART så ska detta inte synas heller. :S Ser ni det? Ds.)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-14 14:17:00

Sv: Tacktack ^^



Första bilden va härlig :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-14 15:00:47

Psst, det är tisdag idag =).

Det var riktigt härligt. Den rundan ska jag gå fler gånger. Glömde skriva att han badade i sjön med, där på bildern badar han nämligen i sjön. Nyfiken på den hemliga saken ;). Kram

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-14 16:24:24

Men vart tog kommentaren vägen? Det är konstigt, tycker jag! Men vilken fin humla du tagit bild på, och vilka fina gallerier du gjort på hemsidan! SUPERFINT! Det är så fint så här inne... Älskar hoppbilderna på vovvarna... Vore kul med någon tunnelbild också, när de precis kommer ut från tunneln:-) Men ska inte begära för mycket, du är ju så duktig så!



Kramiz,



//C&L:-)

Postat av: Hannah själv

Publicerad 2009-04-14 16:32:56



Carolina & Latte:



Tack.

Hehe "begära för mycket", vi körde nämligen inte tunnel på Hundklubben det var därför det inte blev någon tunnel bild. <3



Har faktiskt flera gamla bilder när dom precis kommer ut från tunneln...

Precis sådär som du säger. :D





/Admin Hannah

Postat av: Ctina

Publicerad 2009-04-14 16:47:34

naaaaww. taaack snälla! :D

Postat av: Charl B

Publicerad 2009-04-14 17:06:23

Haha, tackar, xD



Love /B

Postat av: Charl B

Publicerad 2009-04-14 17:06:30

Haha, tackar, xD



Love /B

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-14 17:18:02

Sv: Tack :) <3

Ja, hon är jättesöt ^^

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-04-14 19:53:09

Svar: Tack så jätte mycket! :D

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-14 21:22:52

Önskar er en trevlig kväll!



Kram,



//C&L:-)

Postat av: sannaa

Publicerad 2009-04-15 13:55:01

Tack :D o detsamma. Jättefinsida!

Ja, åkt på en dunderförkylning :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela