Fullmåne

Publicerad 2009-04-13 00:01:43 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Nu sitter jag här vid datorn & skriver på denna blogg (haha, det kunde ni inte gissa va?) ;D. Har egentligen inte så mycket att skriva i denna blogg. Jag bjuder på två bilder på fullmånen från stugan. :)

Nu ska jag gå & sätta mig på någon mysig plats & läsa the best book ever. TWILIGHT menar jag såklart med det! Är det någon som läser Twilight eller någon av dess uppföljare? (-New moon, Eclipse eller Breaking Dawn? ...) 

En egentligen ganska dum fråga, jag vet. ;)
ALLA läser väl Twilight/uppföljarna på Twilight! :D


<3




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-13 00:44:13

Hej på er!

Du kan läsa i inlägget att det inte gick så bra mellan Latte och Zicco... Det blev två stycken "hanhundsfighter", för det var någon som råkade komma åt Zicco med stolen, då kom Latte genast dit och kollade, och då började de bråka... Jadu, killar alltså:-) Ja, jag har en dag till, så sköööönt!



Kram, ska sova nu, imorgon ska vi rensa källaren...



//C&L:-)

Postat av: W

Publicerad 2009-04-13 09:48:48

Vad fina bilder du tagit :D Japp, nu är de fullmåne. :) Nepp, jag läser faktiskt inte Twiligt ;D Jag läste en liten snutt i en men kom inte in, ska nog läsa snart igen :)



Kram <3

Postat av: W

Publicerad 2009-04-13 09:49:37

SV: Glömde, japp, de är oredigerade ;)

Postat av: Reneth

Publicerad 2009-04-13 10:13:08

Valparna var 11 veckor i lördags. Riktigt fina bilder du här Hannah. Du är så duktig fotograf.



Kram

Reneth, Iddi, Albus och Ariana

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-13 12:20:21

Twilight är bääst :D <3



Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-13 15:13:35

Twilight är så bra!!! snygga bilder <3<3



kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela