Flyg din egen väg & var dig själv...

Publicerad 2009-04-18 13:56:14 i Foto - insekter

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad

...Precis som denna humla som jag fotograferade nyss. x) Bilden är helt oredigerad (som de står under bilden), jag gillar den massor! Jag tyckte den blev så fin, -alla färger, det ljusa ljuset, skarpan & såklart, humlan som flyger mitt i bilden.
Det här är min nya favoritbild tror jag. :) 

Vad tycker DU om denna bild?

Just nu sitter jag här & skriver lite på denna blogg, & tittar på en film. :) Cinnamon ligger här bredvid mig i soffan & sover, söthunden. <3 Solen skiner ute, fast det är lite kallt & inte klarblå himmel. :/ Men, men, -man ska väl inte klaga på vädret. ;) Jag fotograferade lite för bara en liten stund sedan ute, då jag även fotograferade denna bild ovan på humlan, kanske ska fixa ett litet fotoalbum till galleriet & lägga ut de bilderna i. :) Eller så lägger jag först ut de i bloggen först. Hm...Vi får se. :D

Vad ska ni hitta på nu i helgen? =) -Idag åker vi hem från stugan & sen imorgon ska Cayenne & jag på tävlingskurs i agility, sen har jag inte flera planer själv, men fotografera blir det ju som vanligt, & blogga. Of course! :) Kuligt värre! Haha...





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-18 14:27:44

Nä. Du kan skicka in vad du vill=)

Ha en bra Lördag!

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-18 14:51:48

Vilken söt humla du fångat, Hannah!Vad mycket roligt du ska hitta på idag, och agilitykurs imorgon:-) På tisdag ska vi på freestylekurs:-) Jippie!



Jag har precis varit ute med Latte och kört agility, och gått en långpromenad:-) Jag filmade lite i trädgården, ska lägga in sedan på lite trick Latte kan, till freestylen:-)



Kram på er, sötisar x 3!



//C&L med bamsekramizar!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-18 18:17:40

Sv: Tacktack :) <3

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-19 00:07:43

Tjena vänner!

TACK för allt fint beröm! Jadu, Hannah... Dåligt av dem som inte berömmer sina hundar, det är ju A & O! Eller hur?



Jadu... Nu ikväll? Jag har sett robinson:-) Sedan har jag sett någon film som hette "Phone Booth" på TV4, sedan har jag myst med Latte.... Nu gör jag hemsidan, och skriver till dig!:-) :-) :-)



Vad har ni gjort, vänner? Så synd at lördagen är över... Och jag kom ju på nu! Ditt lov är ju slut... =( Sablar, vad tråkigt! Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag på bio med några tjejkompisar. Vad ska ni göra imorgon? Ni skulle väl på agilitykurs? Vad spännande... Vi ska också träna agility sedan, fast i trädgården. Så kul det ska bli!



Kram på er nu, och natti natti...



TILL VÄRLDENS BÄSTA HANNAH, CAYENNE & CINNAMON!



Från



//Carolina & Latte:-) :-) :-)

Postat av: Karro och King :)

Publicerad 2009-04-19 00:18:54

Hej hej :) Ja tycker det är lite synd med dina copyright-tecken mitt i dina annars så fina bilder.. Ja vet hur jobbigt det är när folk snor äns bilder och ja hade oxå stora copyrighttecken på mina bilder förut. Men insåg att det bara förstörde helheten och att det då ändå är meningslöst att visa upp nå bilder eftersom de inte ger den rätta känslan :)



Egentligen, vad gör det ifall någon någonstans lånar någon av dina bilder? :) Så tänkte ja och kom till slut fram till att ja inte behöver hålla på :) Så jag tog bort mina och har fått många kommentarer om att det var skönt att slippa. Men du gör ju självklart som du vill, du har ju verkligen massa fina bilder som ja förstår att du är rätt om :) Ett tips är ju att kanske ha nå logga nertill lr nåt?



Ha en trevlig söndag :)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-19 09:13:20

Hej!

Fina bilder som vanligt!ja i dag ska jag ut i skogen,det ska bli härligt!men det blåser ganska så kallt.

Ha en fin Söndag!

Kram

Postat av: [ LIIILLY ] Personligt, fotografi & knasiga saker ..

Publicerad 2009-04-19 10:32:51

SV: Hahah .. :P

Postat av: sannaa

Publicerad 2009-04-19 11:19:56

Tack! :D fin bild.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-19 20:20:39

Shit vilken fin bild! förstår att du gillar den massor, det gör jag också! :) :D <3 (Y) (många smilysar där) ;D haha..

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att bilden är så himlans fin asså! :D <3 Pusselipusspuss ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela