En fråga till er:

Publicerad 2009-04-01 19:45:13 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Nu sitter jag här & dricker lite vatten, haha. Jag fotograferade nyss mitt glas & det är den som är på bilden, -oredigerad som vanligt...
Jag har en fråga till er alla bloggläsare. ;)

Är det någon av er som har tillgång till/har en egen fotostudio som jag kan få låna? :D [i närheten av Stockholm/Södertälje-trakten helst då, men du kan skriva om du har i vilket fall som helst. (; ]

Det skulle vara så roligt att i alla fall få testa att fotografera i en fotostudio. Så därför skriver jag detta inlägg med frågan. ;) <3 Hoppas någon har en & att jag får svar.

Ciao!






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-01 20:08:14

Jo allt är bra med oss. Läs i bloggen om vad vi gjort!

Kram

Postat av: W

Publicerad 2009-04-01 20:23:05

Nej, tyvärr vill jag OCKSÅ ha en fotostudio :( Ska köpa in lite grejer till det snart tror jag :D

Och sorgligt nog bor jag inte i Södertälje/Stockholm -trakten heller :/



Det är så kul att prata med dig! Det högsta vi har pratat är i nästan 2h, inte så länge med ändå :) Jag tyckte det var pinsamt första gången jag pratade med dig i tele, haha. Varför vet jag inte. Jag ska försöka skriva ett jääättelåångt inlägg till dig nu <3 Hoppas du blir glad.



Kan berätta nu hur jag blev lurad, :) Jo, vi fick ett litet "prov" av våran lärare idag, och så stog det en massa punkter med instruktioner. På 1:an stog det: "Läs nu NOGA igenom alla punkter, innan du börja följa några instruktioner alls."

Men jag var såklart ivrig och läste bara snabbt igenom det. Kollade knappt på punkt 17 där det stog: "Nu när du kommit till punkt 17, gör du bara vad som står på punkt 2. Strunta i alla andra instruktioner." På 2:an stog det: "Skriv dit namn högst upp i högra hörnet.". Sedan en massa andra punkter. Alla sprang fram och tillbaka med miniräknare & grejjer, de räknade ut tal gjorde kryss och allt. Det gjorde faktiskt jag också. På en punkt stog det: "Sätt dig bak&fram på stolen, om du är den första som kommit till denna punkt, säg då såhär högt i klassrummet: "Jag är den bäste att följa instruktioner!" Det gjorde förstås jag. Sedan lite senare kollar han på mig och säger: "Vi har bara en enda läskunnig elev här." han går fram till mig, kollar på mig och säger sedan: "Och det är Elin." pekar på Elin. Sedan förklarar han skämtet och alla börjar "ååaa" och sådant. Jag med. :P Dedu xD



Men jag har ju lurat måååånga idag! :D & förresten, en sak jag glömt att säga.. Jag, min kusin & min mormor & morfar ska åka till Hornborgasjön i helgen och kolla på alla de 18 000 tranorna! :D :D :D Kameran ska såklart med. & du.. Hoppas verkligen att du kan komma till Vetlanda i sommar, eller jag till Södertälje, vore verkligen JÄTTEKUL att träffa dig så vi kan fotonörda tillsammans :) Eller hur? Haha, bilden på glaset i detta inlägg var supercool! :D Jag har ju tyvärr bara svaret Nej på din fråga :( :( :( :( :( Vill också ha en fotostudio ! <3 Men som sagt, ska jag beställa lite saker. Hahah, det känns som om jag upprepar saker nu, jag gör nog de va? xD Ska komma med lite nya saker. Eller, nya & nya.. Men inskaffar troligen mitt telezoom om ca 3-5 månader! :D Och längtar efter ridläger i sommar :) Synd att du är allergisk mot hästar och inte rider :( Men du vet väl att det finns så kallade "munskydd" man kan sätta så man inte "dör" av det?! :D Vet inte om det funkar jämt, men det kan vara värt att testa, kanske?



Hoppas du är nöjd med det långa inlägget, (: pussar & kramar från mig ! (K)

Postat av: moa

Publicerad 2009-04-01 21:19:25

Jätte härliga bilder du har tagit i förra inlägget! Skulle också vilja fota i fotostudio, men har tyvärr ingen x) fast först vill jag ha en ny kamera förståss! :) <3 ha en underbar kväll :D<3

Postat av: ullis

Publicerad 2009-04-02 07:09:29

hej. på vilket sätt har jag härmat din hemsida? tar givetvis bort ngt om du tycker jag har härmat dig och dt stör dig, men jag kan faktiskt inte hitta nånting som jag ser likhet i. ciao

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-02 11:14:08

När slutar du idag? :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-02 22:22:49

Hihi, vilken fräck bild du fotograferade på ditt glas :D färgerna var väldigt härliga. (Y)



Asså du vet säkert redan vad jag kommer svara på denna frågan, för du vet ju att jag inte har en fotostudio och att jag inte bor i närheten av stockholm/södertälje trakten.. tyvärr bästa bästis (L) hoppas att det finns någon annan som har en fotostudio som du kan få låna. Va roligt det skulle vara isåfall :) (Y) Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela