En bortglömd ormbild

Publicerad 2009-04-12 13:27:19 i Foto - djur

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Jag hade visst glömt att lägga in den här ormbilden förut i bloggen bland alla andra ormbilderna där jag mötte huggormen, så jag gör det nu istället. :)

Jag gjorde den ena svartvit också, vilket tycker ni är finast? Färg eller svartvit?
Jag tyckte både svartvit & i färg blev fint på olika sätt. :D

Bilderna har jag fotograferat & det ända jag har gjort är att jag gjorde den ena bilden svartvit (som ni ser), annars är bilderna helt oredigerade, just like usual. :)


Ha en fin dag allihopa, för det ska jag ha. <3




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-12 14:49:31

Den där ormbilden var också jättefin :D <3 Jag gillar nog den med färg :) Ha en fin dag på dig själv, korv. :) Kladdkaka. Mums. MOHAHA på dig (A)



Sry, måste dampa nuu..

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-04-12 19:01:05

Den är fin men är jätterädd för ormar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela