Den brinnande himlen

Publicerad 2009-04-06 14:47:52 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Jag kom nyss hem från skolan, solen skiner & vädret är fortfarande HELT underbart! Så härligt! Jag ska ut med Cayenne & träna i det underbara vädret, efter att jag har skrivit klart detta blogg såklart.

Igårkväll brann himlen (-typ haha) & då gick jag ut & fotograferade dom här fotona ovan, dom är helt oredigerade som vanligt. :) Tyckte dom blev coola & fina, vad tycker ni? Kanske lägger ut mera bilder senare... (:

Nej nu ska jag inte sitta här & skriva mera, utan jag ska ut i det fina vädret. Man ska ju inte sitta vid datan i ett sånt här väder! ;) Ska träna lite lydnad & busa massor. :D Alltid lika kuligt! <3
En annan rolig sak är att jag håller på att göra en gungbräda i skolan (eller vippbräda som vissa andra säger) till agilityträningen. Eller den är klar, själva gungbrädan, jag ska bara lacka den. :) Sen ska jag ta hem den, då blir det massor med gungträning för mig & Cayenne, vi ska bli BÄST på agility! ;D

Jag lovar
, efter sommaren kan ingen slå oss. (a) Nu ska jag springa ut i solen !

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-06 15:38:54

Ohhh... Jätte fina bilder! :D Min favorit är nog den sista bilden, så underbar!

Vad ska ni hitta på idag då? :)

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-06 19:47:22

Åååh! håller med Emelie, verligen jätte fina bilder! rubriken passar verkligen till inlägget också :D "den brinnande himlen"



Roligt att du och Cayenne tränade lydnad, gick det bra? :) lite onödig fråga kanske, jag vet ju redan. Ni är ju superduktig <3 :D

Va roligt att gungbrädan snart är klar! då kan du och Cayenne träna jättemycket just på gungan (Y)

Du menar väl inte att ni ska bli bäst på agility? :O Ni ÄR ju redan BÄST!! :D <3 Hihi. Puss, looove you!! (L)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-06 22:09:35

Snygga!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-08 08:49:30

Hej Älsk<3

Håller med alla här uppe, supersupersupersuuuuuper snygga bilder bästa du<3

Ja,de ser verkligen ut som att himlen BRINNER! Jättecoolt tkr jag (;



Skojjsigt att träna lydnad med Cayenne, hur gick det? :D Och SÅKLART ingen kommer kunna slå er i agility! BÄSTA AGILITYPARET HANNAH&CAYENNE<3 Haha, nää, ni kommer inte bli bäst, ni ÄR redan BÄST! :D hihi..



va bra att du snart är färdig med gungbrädan (Y)

den blir säkert toppenfin! (Y)

Ha det bäst, ILY <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela