"Byt batteri"...

Publicerad 2009-04-04 15:37:21 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson


Jag var ute & tränade Cayenne i det underbara vårvädret i ungefär en halv timme, han var superduktig & vi hade jätteskojj. :) Sen gick jag in & hämtade Cinnamon & kameran & gick ut med dom. :D Haha, jag älskar att vara ute, speciellt i det här vädret.

Sen när jag fotograferat lite så skulle jag fota Cinnamon i solen, satte honom ner & skulle precis fotografera honom då kommer det upp "Byt batteri" på displayen. :( Och jag har inget annat batteri, så då kunde jag inte byta & därmed fota mer ju, eftersom batteriet var urladdat, haha. :( Tråååkigt! ;D <3 Fast jag hann ju i alla fall få bilderna ovan ju, *glad* & sen går jag ju in & bloggar & visar upp dom här bilderna, & gör er glada? ;) Eller? ;O ;P Haha! Oredigerade som vanligt är bilderna.

Haha, just nu laddar batteriet för fullt så jag hoppas att jag snart kan ta med kameran ut igen, ska ju se om jag hittar mera blommor & sedan fotografera dom. Har hittills sett snödroppar & blåsippor. Kanske även hittar någon mer sorts blomma? Hoppas det. :D


Vad har ni hittat för sorts blommor ute hos er? :) <3


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W&L

Publicerad 2009-04-04 15:51:28

Oh, superbilder, mästerfotograf! :D xD

Jaa.. Vi har krokusar, snödroppar, andra vita greker (: Vet inte vad de heter xD



<3 :D

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-04 17:29:30

E kom igen du tror du är bra på att fota ee näää

du suger!!!!

sen anklagar du mig för att ljuga om att jag inte har skrivit kommentarer till dig som försvunit?

hallå????

C&L/

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-04 17:46:46

Härliga Bilder!

Ja, har inte hittat ngt tema som jag gillar el ska försöka göra ngt själv.

Jo här är allt bra, det blir en lugn helg, långpromenader i det härliga vädret, ska även ta och tvätta, har inga rena jeans...

Kram

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-04 18:37:21

Åhh... Så fint, är verkligen vårbilder du tar just nu! Jättefint! Du, Hannah... Nu ligger ett kollage med lite bilder och en agilityfilm ute i bloggen...



Kraaaaaaaaaaaaaam,



//C&L:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela