BusBUSbus

Publicerad 2009-04-11 17:00:24 i Hundarna C

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Bilderna säger väl allt?
-Att busa är riktigt roligt & man blir riktigt trött efteråt. ;)

Nu ska jag hoppa studsmatta,  c i a o ...




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-11 17:19:18

Vilka härliga & fina busbilder! <3 :D

Postat av: W

Publicerad 2009-04-11 19:18:22

Visst blir man trött, men det är ju dunderkul ändå! ;) Kram på dig .

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-13 11:46:17

Åhh, vilka fina bilder du tagit på de finaste busingarna Cayenne&Cinnamon :D <3

Åh, jag blir så glad av att kolla på bilderna! Man kan helt enkelt inte låta bli att le (:

Thihi. Vad ska ni göra idag?

Jag funderar på att ta en bloggpaus, för att jag känner inte riktigt att jag har tiden.. Men om kanske 2 veckor, så har jag längtat så mkt så jag kommer blogga mkt mkt oftare (: De blir ju ännu bättre! tycker inte du!?

Åhh, vad kul att du ska hoppa stutsmatta :D Här.. går det inte precis,eller jo, nu kanske man kan sätta fram stutsmattan förresten, men absolut inte för en vecka sen!, men det är sånt "busväder" ute just nu! ena dagen snö, ena dagen mindre snö.. Blir galen på de! Hoppas du får de bäst <3 Älskar dig <33



Ps. det blev tjorv på msn igår, därför var jag tvungen att bara logga ut :(



Kram, ILY <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela