Blåbärsris

Publicerad 2009-04-17 15:58:11 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Älskar dom här bilderna ovan... Färgerna, ljuset - allt. Tyckte det blev något riktigt speciellt med dom. Jag fotograferade dom igår, de här bilderna är två av mina första bilder med det nya objektivet faktiskt. ;) Vad tycker du om dessa bilder?

Nu ska jag sätta mig & fortsätta läsa Twilight (eller "Om jag kunde drömma" som den heter på svenska), den bästa boken jag någonsin har läst. ;) Har läst ungefär 200 sidor sen igår natt. x) Den är så bra så man måste bara fortsätta läsa. :D Texten på baksidan av boken stämmer till 100 %  -"Varning: vansinnigt beroendeframkallande!". Haha...


T r e v l i g   h e l g !


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-17 16:26:40

Ja jag skulle vilja säga,,, TOPPENSNYGGA/ Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-17 17:44:52

finfiiina bilder :)

Postat av: Mirre

Publicerad 2009-04-17 17:45:25

Det var jag som skrev hmmm?!

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-17 18:25:31

Hej Hannah!

Tänkte att det skulle bli skönt att komma hem en fredagkväll, sätta sig vid datorn, skriva ett blogginlägg... Men NU! NU NÄR JAG KOMMER HEM MÖTS JAG AV 4 ARGA MEDDELANDEN FRÅN DIG! Varför, varför, varför? Jag har INTE skrivit något dumt till dig, jag skrev till dig igår kväll med detta meddelande:



Sov så gott, vänner... Tack för lycka till:et, javisst är man lite nervös:-)



Kram på er!



//C&L:-)



NU FATTAR JAG INGENTING? Du har skrivit till mig natt jag är taskig och elak!!! Vad är det du säger? Jag har varit i skolan hela dagen, inte skrivit något till dig, och sedan skriver du att jag skriver jättetaskiga saker till dig! Näää... Nu får du förklara dig! Det känns inte bra att vara vän med en sådan som bara skriver dumma saker till en... Jag har aldrig, och kommer aldrig heller att skriva något dumt till dig.. Men om det nu är så att du skrivit dessa kommentarer... Ja, då vet jag inte vad jag ska säga! Jag skulle gärna vilja se den kommentaren som den personen skickat under mitt namn. I SÅ FALL ÄR DET NÅGON SOM LÅTSAS VARA JAG! Fatta hur det känns för mig?! Vilket IP-nummer var det? Jag vill veta.. Tänk om någon hackat sig in på min dator??? Detta är allvarligt, Hannah... Så här får man inte göra, tycker vi ska polisanmäla om vi hittar personen!



Kram, hoppas du inte ville något ont...



//C&L:-(

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-04-17 19:10:36

Det var jag som skrev första inlägget!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela