Bilderblogg

Publicerad 2009-04-04 23:12:10 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Oredigerade bilder som jag fotograferade ute idag, gud så härligt väder det har varit idag. <3 Älskar det -blå himmel, sol & värme! Jag har varit ute i princip hela dagen, så härligt! Nej, nu ska jag gå ut & fotografera nattfoton istället för att skriva mer här i bloggen, hoppas ni gillar bilderna. :)

Hej.





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-04 23:33:28

Härliga bilder som vanligt Hannah :)

Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-05 08:49:21

Åh ännu mer fina bilder. :)



Ja visst, på Onsdag hämtar vi hem en liten sheltievalp. Du finner henne i bloggen, dag: 3 april.

^^ Ska bli jätteroligt!



Eftersom jag fortfarande ska hålla mig ganska lugn, så blir det att jag går en promenad i skogen sedan. Lite lydnadsträning lär också behövas. :P

Planerar du något särskilt?

Postat av: W

Publicerad 2009-04-05 08:57:51

Vad kul med en bilderblogg! :D Klart vi gillar bilderna, alla gillar fina bilder vet du väl?! :D

Haha, vad jag kan se är det ingen fråga i denna bloggen? xD (A)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-05 10:40:06

Håller verkligen med Emelie, härliga bilder som vanligt <3 :) så fina verkligen. (Y) Och Cayenne är sååå söt :D

Nu önskar vi er en fortsatt bra dag, det ska vi ha :D Millie fyller år!! jag kan inte förstå att hon redan är 9 år! :O Puss (L)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-05 10:57:15

Ja, det är värkilgen skönt att ha lov. Länktar till de långa sommmarlovet =) Idag ska jag gå med hundarna i slotsskogen och titta på alla djuren. Vad ska du göra?

Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-06 10:14:58

Härliga,finaste,underbara,snygga,bästiga bilder bästa sis :D <333333 kan bara hålla med alla andra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela