Batterigrepp eller inte?

Publicerad 2009-04-02 21:03:07 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson


Två oredigerade bilder jag fotograferade nyss, gillar dom på något sett -himlen. Vad tycker du?


Jag funderar på att köpa ett batterigrepp till min älskling (kameran). :) Om några månader så har jag råd med det, så jag funderar på om jag ska köpa ett. :D <3 Jag tror det blir det HÄR batterigreppet i så fall. :) Canon batterigrepp BG-E5.
Har någon det själv? Vad tycker du om det i så fall, är det bra? :D



Nu börjar Medium, hejs.






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-02 21:13:05

Halloj =)

Vad är en batterigrepp för något? Snygga bilder. Den översta är min favis =)

Ha det bra

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-02 22:07:22

jag vet inte enns vad det är till för, eftersom jag inte kan ha det till min kamera ens haha <3 ha en trevlig kväll! :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-02 22:42:00

Va roligt att du snart har råd med ett batterigrepp ifall du ska köpa ett :) det är säkert jättebra att ha ett sånt. (Y)



Vilka fina bilder du har tagit också, dom ser väldigt mysigt ut på något sett :D Puss, nu måste jag gå snart, ha det bra! (L) love you <3

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-04 11:27:17

Va kul att du snart har råd med ett nytt batterigrepp :D<3 Och de du ska köpa verkar jättebra :D



Och suuupermysiga bilder du tagit, verkligen! Ha det bäst bästa Sis EVER ! <3 ILY soo much!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela