April, april, din dumma sill...

Publicerad 2009-04-01 19:05:15 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson 

Oredigerade bilder som jag har fotograferat, det känns som vår nu.



1 April = blå himmel, sol, kompis, hundarna, fotografera -kuligt, kuligt... & så har jag gjort mera såklart. :)
Nu känns det som att våren är här & pollen har kommit. :( Jag som är allergisk, så det är inget skojj. :(

Idag är det första April, någon som blivit lurad idag? -Hur har du blivit lurad isåfall? ;D
Förut när jag var liten lurade alltid mamma mig att det flög en flygande gris utanför fönstret, -varje år, & jag gick på det varje gång. :O Haha, jag ville ju sååå gärna se en flygande gris efter att jag sett Mumfie, som då var min favoritfilm & i den finns en flygande gris.
Haha, så jag blev alltid så sur när hon sen sa: "April, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill" ! <3

På flygplansbilderna, visst kör det där flygplanet liiite snett, eller är det bara jag som tycker det? Huh? Hihi! <3
Jag hoppas att ni har haft en helt underbar dag i (förhoppningsvis) solen. <3 Det har jag.



Ps. Måste tacka för de så fina orden om mina favoritbilder i förgående blogg som jag tagit. :D Tror jag ska förstora bild nummer två, tycker om den väldigt mycket. Ds.





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-01 19:17:59

Supernice bilder som vanligt Hannah ! :D

Jag har minsann blivit lurad, :O

Av våran lärare.. ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-02 22:08:32

Vilka härliga bilder du har tagit <3 visst är det så himla skönt när himlen är alldeles blå och solen skiner :D åh, jag älskar det!! :) om jag ska vara ärlig så kändes det som riktigt sommarvärme idag (2 april då) ;) fast i och försig så var det väldigt varmt igår också, ja vädret har varit underbart helt enkelt. ;D

Va jobbigt att du är allergisk mot pollen.. :( stackare som är allergisk mot så mycket <3 hoppas verkligen inte att du känner av pollen mycket i år då. (L)

Ja, igår var det första april, och som du säkert har läst i min blogg så blev jag varken lurad eller lurade någon ;P hihi, sööötnos, va roligt att din mamma lurade dig att det flög en flygande gris utanför fönstret när du var liten :D hihi <3



Haha, jag tror inte att det bara är du som tycker att det där flygplanet borde ha kört väldigt snett ;) undra hur han mådde som körde det där flygplanet, haha skojja ;D <3 Hoppas ni har haft en toppen bra dag. Puss, LOOOOVE YOOOOU (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela