-Detta är en rubrik-

Publicerad 2009-04-15 18:28:53 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Satt & fixade med designen här inne till bloggen nyss... Ville nämligen ha så att länken till de som kommenterade öppnas i ett nytt fönster för annars öppnas det ju "inne" i min hemsida vilket de inte ska alls. ;) Jag har inte sett någon annan som har haft det så att den öppnas i ett nytt fönster, så jag var inte säker på om det skulle fungera. Men jag fixade det! :D Yaay. x) Haha!

Sen så fixade jag lite andra småsaker (som t.ex att ta bort "senaste inläggen", hoppas ingen stör sig på det, själv tyckte jag det blev finare utan) som gör att bloggen inte är under "konstruktion" som den har varit sen jag skaffade den i slutet av Mars i år, då jag inte kommit på riktigt hur man fixade dom småsakerna. :) Men nu är den alltså inte under konstruktion längre. :D Yaay på det också. xD

Är glad att jag fixade så kommenterslänkarna öppnades i ett nytt fönster, för annars hade det inte blivit något bra, & jag hade nog bytt blogg då. :S Men nu gör jag inte det, bra va? <3

Bjuder på tre oredigerade bilder som jag fotograferade i stugan när vi var där. :) Jag gillar dom, tyckte dom blev annorlunda, sådana bilder gillar jag, sådana som sticker ut ur mängden liksom. Hoppas du också gillar dom? :)

Måste även tacka för alla snälla kommentarer som ni skriver till mig. Blir så glad, speciellt dom som skriver så snällt om mina bilder. :D Blir så glad över att höra att ni gillar mina bilder, tycker jag är en sjukt duktig fotograf, duktig på att fota osv. Ni gör det värt att blogga! <3   T A C K !




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-04-15 18:33:08

Sv: Tack! :D Vad kul att du tycker det!

Postat av: Fotograf Sebastian Phlip Bergström

Publicerad 2009-04-15 18:37:20

Okej. Själv tycker jag att den svartvita var fin ;)

Postat av: sannaa

Publicerad 2009-04-15 18:38:18

Tack :D

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-15 19:23:59

Ja, men nu ska det förhoppningsvis fungera.

Lite synd man måste vara långt ifrån, tur man har så pass rörliga hundar ;).

Ja, ett sådant önskar jag mig, var beställde du ditt?

Jag fyller år den 25 maj.

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-15 20:28:12

Hej ! Jätte fina bilder som vanligt ;). Här e allt ok förrutom att mitt objektiv e dött !!! GRRRRRRR !



Kram

Elin och Valther

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 21:04:47

Gillar dina bilder. Ja, vi ska skafa en valp =) De är en amrikan cocker spaninel. Länkat värkigen tills vi får hem henne(har inte komit på ett bra namn). Jag vet inte vad för långzom jag ska köpa till kamran har inte kollat så mycket än.

Ha en bra dag du lyckliga som har lov

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-04-15 21:36:11

Svar: Men åh, vad roligt! Välkommen! ;D



Av rent intresse: Hur hittade du min blogg? :)



Ha det great du med! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela